Ventanas Aramburu, ‘exteriorismoan’ adituak metal-arotzeriaren bidez
“Interiorismo izeneko sektore bat dagoen bezala, gureari ‘exteriorismo’ deitu diezaiokegu”, dio Iker Aramburu Ventanas Aramburuko kudeatzaileak. Gipuzkoako enpresak etxerako soluzioak eskaintzen ditu, fatxadak eta kanpoko osagaiak lantzen, besteak beste. “Leihoak, ateak, terraza-itxiturak, kontraleihoak, barandak, eguzki-oihalak, ate hutsak, hesiak…”.
Enpresa irundarrak 30 urte baino gehiagoko esperientzia du etxerako kanpoko dekorazioko elementu horiek fabrikatzen, saltzen eta instalatzen, mota guztietako arotzeria metalikoarekin. “Leiho metalikoak gure produktu garrantzitsuena dira, eta, berrikuntza gisa, eguzki-argiz kargatzen den bateriarekin funtzionatzen duten kanpoko pertsianak nabarmenduko nituzke”, azaldu du konpainiako ordezkariak.
Ekoizten dituen produktuek hainbat abantaila eskaintzen dituzte, hala nola “produktu gehienetan isolamendu termiko eta akustikoa, eta etxebizitzaren kanpoaldearen hobekuntza estetikoa”. Gainera, etengabeko bilakaeran dago enpresa, soluzio berritzaileak garatzen; adibidez, “sakelako telefonotik erabiltzeko pertsianak domotizatzeko lantzen ari garen garapen-prozesua”. Alde horretatik, Irungo enpresak “berritzailea izatea eta gure lanetan diseinu- eta fabrikazio-programa informatikoetan hobekuntza tekniko eta teknologikoak aplikatzea” du helburu.
Nazioarteko Marketin Digitaleko Plana
Merkatu nagusiak Espainiako eta Frantziako merkatuak diren arren, 2020an euskal enpresak Nazioarteko Marketin Digitaleko Plana jarri zuen martxan, kanpoko merkatuetan online duen posizionamendua hobetzeko. “Denboraldi honetan emaitza positiboak lortu ditugu. Marketin digitaleko kanpainen jarraipen erregularra egiten dugu, eta bihurketak nahiz bisitak nabarmen handitu dira”, dio Iker Aramburuk.
Gaur egun, 22 langile ditu Ventanas Aramburuk, eta 1,7 milioi euro inguru fakturatzen ditu urtean.
Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.
Lotutako albisteak

Horizon Europe 2025: 7.300 milioi euro enpresa berrikuntza bultzatzeko Europan
SPRI-ren eskutik, EEN sarearen euskal nodoaren koordinatzaileak garen aldetik, euskal enpresei Horizon Europe programan parte hartzen laguntzen diegu. Enterprise Europe Network (EEN) Europako sare bat da, ETEen hazkundea eta nazioartekotzea bultzatzen duena

Eusko Jaurlaritzak 13,65 milioi euro bideratuko ditu enpresen berrikuntzara
SPRI Taldeak maiatzean zabalduko ditu Fast Track Innobideak, Hazinnova eta BDIH Konexio programak

Mikel Jauregi Industriako sailburuak Aernnova enpresa bisitatu du, soluzio aeronautiko aurreratuetan liderra
Aernnova enpresak Araban du egoitza, eta lider espezializatua da aeroegituren eta horien osagaien diseinuan, fabrikazioan, mantentze-lanetan eta zerbitzuetan. Ia 6.000 langile ditu 7 herrialdetan, eta 2025ean 1.000 milioitik gorako fakturazioa izatea espero du.

ETEentzako produktuen eta prozesuen berrikuntza babesten dugu Hazinnovarekin
Hazinnova euskal ETE-ei doako aholkularitza eskaintzen dien programa da, produktu eta prozesuetan berrikuntza-mikroproiektuak bultza ditzaten. Eska ezazu 2025eko maitzaren 6tik urriaren 29ra.

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Innobideak Prestakuntza prestatu zure lantaldea balioan lehiatzeko eta ez prezioan
Euskadiko ETEen % 60k berrikuntzaren alde egiten du, baina gehienek kostua murrizteko edo kalitatea hobetzeko egiten dute eta ez dute benetako abantaila lehiakorra sortzen merkatuan. Alabaina, berrikuntza ez da etorkizunean mantentzeko tresna soila, etorkizunean liderra izateko estrategia baizik. Horretarako, gakoa teknologia ez ezik, pertsonak, estrategia eta egokitzeko gaitasuna ere badira.

Imanol Rego, Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziako presidente berria
Manuel Salaverriaren lekukoa hartu du. Salaverriak euskal ekosistema publiko pribatuaren balioa sustatzen jakin du, Euskadi garatzeko bide estrategiko gisa