Laluca elkarteak LETRA sarien XXIII. edizioko “Letra Hautaketa” saria jaso du
Laluca negozio garapenerako eta komunikazio aholkularitzarako enpresa bat da, 20 urteko ibilbidea egin berri duena eta egoitza Getxon (Bizkaia) duena. Konpainia espezialista da administrazioei, erakundeei eta enpresei laguntzen epe laburrerako eta luzerako erabaki estrategikoak hartzen.
Epe laburreko erabaki estrategikoei dagokienez, Lalucak antolaketan, prozesuetan, pertsonetan, garapen komertzialean, kudeaketan, komunikazioan eta marketin operatiboan jarduketak erabiltzen ditu. Era berean, epe luzeko erabakietarako, Getxon egoitza duen konpainiak digitalizazioa, sormena, berrikuntza, plangintza, marketin estrategikoa eta nazioartekotzea erabiltzen ditu.
Enpresak ohiko marketin-agentzia gisa hasi zuen bere ibilbidea, eta bi hamarkadako ibilbide honetan zerbitzu espezializatuagoak sartu ditu. Era berean, Lalucak tresna eta metodologia propioak ere garatu ditu, hala nola Be Competitive, enpresei beren jarduera-merkatuetarako estrategiak definitzen eta gauzatzen laguntzeko.
Negozio garapeneko eta komunikazio aholkularitzako euskal enpresak 20 urte bete ditu gogoratzen duen lan unerik onenetako batean. Izan ere, fakturazio-bolumena bikoiztu egin da eta bezeroak % 50 hazi dira. Lalucak badaki arrakasta zerbitzuen zabalkuntzak eta horiek gaur egun aplikatzen diren sektoreek eragin dutela, besteak beste, ekintzailetza-sektoreak, kirol-sektoreak, hezkuntza-sektoreak, industria-sektoreak, lurralde-garapeneko sektoreak eta nekazaritzako elikagaien sektoreak.
Gaur egun, konpainiak, nazioko bezeroak izateaz gain, Estatu Batuetatik, Asiatik, Erresuma Batutik edo Ekialde Hurbiletik datozen bezeroak ere baditu, besteak beste, Estatuko merkatuan eta Europako beste merkatu batzuetan sartu nahi dutenak.
Dena da albiste ona Lalucarentzat. Izan ere, duela gutxi, LETRA sarien XXIII. edizioan, “Bizkaiko Saltokiak 5 zentzumenekin” kanpainagatik “Letra Hautaketa” saria jaso du. “Veredictas Internacional” inguruneko ikus-entzunezko komunikazio- eta marketin-proiektu onenak ziurtatzen dituen sariak dira.
Sari horiekin, ezin konta ahala sari jaso ditu Lalucak 2012. urteaz geroztik. Sari horien artean daude, besteak beste, Fest, Cinemad, Vinográfic, Popeye, Bilbao Dendak, 37. Madril Hiria, Harpers Design, World Vermouth eta World Spirits sariak.
Lotutako albisteak

Eusko Jaurlaritzak startup disruptiboen talentua eskuratzeko aukera emango die EAEko ETEei
SPRIk BIND SMEren 5. edizioa ireki du, EAEko ETEek startup berritzaileekin elkarlanean jardun eta haien lehiakortasuna hobetzeko. Deialdia uztailaren 4ra arte egongo da zabalik. Hautatutako ETEek teknologia disruptiboetara eta talentu berritzailera sarbidea izango dute, IA, jasangarritasuna edo Smart Factory bezalako arloetan soluzioak garatzeko.

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko
Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Innobideak Prestakuntza prestatu zure lantaldea balioan lehiatzeko eta ez prezioan
Euskadiko ETEen % 60k berrikuntzaren alde egiten du, baina gehienek kostua murrizteko edo kalitatea hobetzeko egiten dute eta ez dute benetako abantaila lehiakorra sortzen merkatuan. Alabaina, berrikuntza ez da etorkizunean mantentzeko tresna soila, etorkizunean liderra izateko estrategia baizik. Horretarako, gakoa teknologia ez ezik, pertsonak, estrategia eta egokitzeko gaitasuna ere badira.

Imanol Rego, Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziako presidente berria
Manuel Salaverriaren lekukoa hartu du. Salaverriak euskal ekosistema publiko pribatuaren balioa sustatzen jakin du, Euskadi garatzeko bide estrategiko gisa

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.