Jone Rentería eta Raúl Pérez, Sibari Republiceko zuzendari zientifikoa.
Berrikuntza Ekintzailetza I+G+B
Elkarrizketak 6 Azaroa, 2018

I+Med-ek negozioa dibertsifikatu eta kosmezeutikako enpresa bat bultzatu du

Azido hialuronikoaren propietateak baliatzen ditu Arabako spin off horrek, eta serie mugatuko egile-kosmetika sustatzen
-

 

Azido hialuronikoaren propietateak baliatzen ditu Arabako spin off horrek, eta serie mugatuko egile-kosmetika sustatzen

 

Unikare BioScience I+Meden barne-gogoeta baten emaitza da. Erreferentziako enpresa da I+Med sektore biosanitarioan, eta esperientzia eta potentziala ditu azido hialuronikoaren aplikazioei dagokienez. Orain arte, alor farmazeutikoan garatu ditu bere produktu guztiak, baina duela hilabete batzuk negozioa dibertsifikatu eta kosmetikari ere ekin dio: egile spin off bat sortu du, sektoreko multinazional handiekin lehiatzeko. Arabako Teknologia Parkean du egoitza kooperatiba berezi horrek, zeinaren gorabehera nagusiak azalduko baitizkigu bazkide sortzaileetako batek, Manu Muñozek.

 

Zer testuingurutan sortu zen enpresa?

Sei bat urte generamatzan azido hialuronikoa erabiltzen sektore farmazeutikoan, zenbait ikerketa egiten, haren egitura nola landu ikasten…, baita aldatzen ere. Ikerketa-lerro horietako batean bururatu zitzaigun “kosmezeutikaren” alorrerako  lan-ildo bat sortzea. Aspaldikoa da hitz hori eta, gure kasuan, hau adierazten du: farmaziako sektorean metatu dugun ezagutza, kosmetikaren arloan aplikatua.

 

Sektoreko multinazionalekin lehiatu nahi duzue, baina enpresa txikia zarete… Zein da zuen balio bereizgarria?

Ikerketa-enpresa txikia gara, bai, baina gogotsu dihardugu I+Gan. Hogeita zazpi lagun ditu taldeak, gehienak egile-kosmetika sustatzen duten ikertzaileak eta zientzialariak; teknologia, berriz, oso zehatza da, eta izugarri zaintzen eta kontrolatzen dugu gure ekoizpena: serie mugatuak eta txikiak plazaratzen ditugu. Adibide bat ipintzearren, erreserbako egile-ardoen antzekoak egiten ditugu: luzaro jorratzen dugu produktua, eta kantitate txikitan merkaturatzen.

 

Zenbateraino dira mugatuak serie horiek?

Madrilen eta Bartzelonan aurkeztu berria dugun lehen produktua azido hialuronikozko serum bat da, pisu molekular handikoa eta txikikoa. 2018an, 2.500 bat ale ekoitziko ditugu.  Nahikoa deritzogu kantitate horri produktuaren kalitatea bermatzeko.

 

Zein da horrelako produktu bat merkaturatzeko prozesua?

Sibari Republic marka sortzea eta plazaratzea erabaki genuen, enpresa barruan eginak baikenituen produktuaren zenbait eraginkortasun-test, oso emaitza onak ekarri zizkigutenak. Baina gure sektore honetan hori ez da nahikoa izaten; horregatik, emaitzak are gehiago bermatzeko, kanpoko laborategi batean ere egin genituen zenbait kontrol eta saiakuntza. Emaitzak? Etxe barruko berak.

 

Sibari Republic…

Italian dagoen Sibaris greziar koloniatik hartu genuen izena. Hortik dator, hain zuzen ere, “sibarita” hitza. Kosmetikaren alorreko azken teknologia tradizioarekin eta gauzak ondo egitearekin uztartzea zen gure asmoa marka hori sortzean.

 

Marketinak horrenbesteko eragina duen zuen sektore horretan, eskaintzen al duzue, egiazki, zuen produktuak arrakasta bidean jartzen duen faktoreren bat?

Bai. Gure produktua 28 egunez erabilita, % 40-50 inguru murrizten dira aurpegiko zimurrak, bai kantitatea bai azalera.

Lotutako albisteak

Mosaikus  by  Rombus:  zure  erakundearen  kudeaketa  integratua  digitalizatu,  sinplifikatu  eta  hobetzen  duen  plataforma
31/07/2025 Ekintzailetza

Mosaikus by Rombus: zure erakundearen kudeaketa integratua digitalizatu, sinplifikatu eta hobetzen duen plataforma

Giovanna Nocentino eta María Paz Silvak bikaintasunerako bidean lehiakorragoak eta jasangarriagoak izan nahi duten enpresei laguntzen diete, kalitatean, ingurumenean, segurtasunean, laneko osasunean eta araudia betetzean ikuspegi argi batekin.

Iori  Hontek  produktu  industrialak  esperientzia  bisual  bihurtzen  ditu
30/07/2025 Berrikuntza

Iori Hontek produktu industrialak esperientzia bisual bihurtzen ditu

Gipuzkoako estudioak irudi fotoerrealistak sortzen ditu, hainbat industria-sektoretako produktuen komunikazioa eta salmenta errazten dutenak.

Leartikerrek  elikagaien  hartzidurari  buruzko  ikerketa-proiektu  bat  bultzatzen  du
29/07/2025 I+G+B

Leartikerrek elikagaien hartzidurari buruzko ikerketa-proiektu bat bultzatzen du

Hartzidura-prozesuei buruzko ezagutza zientifiko-teknikoa sortzea da helburua, eta nekazaritzako elikagaien sektorera transferitzea, produktu osasungarriak, iraunkorrak eta balio erantsia dutenak sor daitezen bultzatzeko.

Telurrek  neurrira  egindako  soluzio  geotermikoen  bidez  deskarbonizazioa  bultzatzen  du
23/07/2025 I+G+B

Telurrek neurrira egindako soluzio geotermikoen bidez deskarbonizazioa bultzatzen du

Euskal enpresak eskala handiko proiektuak garatzen ditu hiri- eta industria-inguruneetarako, tokiko eraginkortasun energetikoa eta berriztagarriak konbinatuz.

Ategi:  “Lankidetzak  aise  gainditzen  ditu  erakundeen  gaitasun  indibidualak”
22/07/2025 I+G+B

Ategi: “Lankidetzak aise gainditzen ditu erakundeen gaitasun indibidualak”

Zerbitzu-enpresa, hainbat sektoretarako erosketa-prozesuan aditua, Mondragon Taldeko 15 kooperatibarekin batera hasi zen lanean duela ia 25 urte. Hortik, gaur egun 300 enpresa baino gehiago biltzera eta I+Gko hainbat proiektutan murgiltzera igaro da.

Hevea  3D-k  emultsio  industrialak  erretxina  inprimagarri  iraunkor  eta  funtzional  eraldatzen  ditu
21/07/2025 Ekintzailetza

Hevea 3D-k emultsio industrialak erretxina inprimagarri iraunkor eta funtzional eraldatzen ditu

Polymat-eko spin-off berriak kautxua edo latexa bezalako materialak 3D inprimaketarako irtenbide aurreratuetan bihurtzen ditu, BIC Gipuzkoako Ekintzaile-Txekintek programaren babesarekin.

Mein,  zehaztasun  eta  kalitate  handiagoa  ahalbidetzen  duen  Gipuzkoako  fundazioa
07/07/2025 I+G+B

Mein, zehaztasun eta kalitate handiagoa ahalbidetzen duen Gipuzkoako fundazioa

Ezkio-Itsasoko enpresak SPRI Taldearen BDIH Konexio programako laguntza bat jaso du eta fakturazioaren % 95 baino gehiago esportatu egiten du.

EIDEk  diseinuaren  eta  prestakuntzaren  munduko  mapan  jarri  du  Bilbo
03/07/2025 Berrikuntza

EIDEk diseinuaren eta prestakuntzaren munduko mapan jarri du Bilbo

Euskadiko Diseinugileen Elkarteak Guggenheim museoan 22 herrialdetako 100 gazte diseinatzaileren talentua aitortu du, diseinuari gizarterako bektore estrategiko gisa egindako ekarpenagatik

Wend-ek  harreman  sozialak  plan  errealekin  egindako  aplikazioaren  bidez  iraultzen  ditu
03/07/2025 Berrikuntza

Wend-ek harreman sozialak plan errealekin egindako aplikazioaren bidez iraultzen ditu

Euskal aplikazioak jende berria ezagutzeko berezkotasuna aisialdi partekatuaren bidez berreskuratzen du eta erabiltzailearen esperientzia hobetzeko berrikuntzaren alde egiten du.

Smart  to  Walk,  trekking-a  esperientzia  adimentsu  bihurtzen  duen  startup-a
03/07/2025 Ekintzailetza

Smart to Walk, trekking-a esperientzia adimentsu bihurtzen duen startup-a

Urdulizen jatorria duen enpresa honek, makila adimendun bat eta app osagarri bat sortu ditu mendi-ibiliak seguruagoak, sozialagoak eta konektatuagoak izan daitezen.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.