Idderman: eski-zintentzako galeriak egitetik bizikleta eta patineteentzako aparkalekuak fabrikatzerako jauzia
Idderman enpresaren jarduerak bira eman du hiru urte eskasetan. Eskiatzaileentzako uhal garraiatzaileak estaltzen dituzten galerien mende egotetik, oso sasoiko produktu bakar batetik, katalogoa zabaltzera igaro da. Bizikletentzako eta patineteentzako aparkaleku seguruak fabrikatzen ditu orain, bizikleta elektriko bat eta ‘Capsule’, Horeca sektorerako galeria zilindriko gardena. Gainera, produktu horietarako guztietarako birkarga elektrikoko osagarriak eta eguzki-energia fotovoltaikoko soluzioak ekoizten ditu. “Berrikuntza-prozesu etengabean gaude, baita kalitate- eta ingurumen-arauen ziurtapen-prozesuan ere“, aitortu du Carlos Alarcon Pedroche Iddermaneko gerenteak.
Arabako enpresa 2016an sortu zen ‘Universal Gallery For Skiers’ fabrikatzeko, eski-uhal garraiatzaile oro babesteko estalki kontzeptua. Bere bilakaerak erabateko aldaketa ekarri du eta orain, Alarcon Pedrochek azpimarratu duenez, “gure produktu izarra bizikletentzako aparkalekuak dira, gure fakturazioaren erdia suposatzen dutenak, 3,5 milioi euro baino gehiago“.
Bide horretan, berrikuntzaren aldeko apustuak, diseinuarekin eta ingurumenarekiko errespetuarekin batera, euskal enpresa lan egiten duen sektore guztietan erregistratutako patente eta diseinuen jabe izatera eraman du. Zentzu horretan, bere bizikleta elektrikoak “bereziki ziklistak ez diren publikoarentzako irtenbide bat eskaintzen du, hirian joan-etorriak nahiko modu berezian egitea errazten duena”.
Gainera, Iddermango aparkalekuek “bizikletak eta patineteak babesten dituzte, eta kargatzeko aukera ematen dute sarbide kontrolatutako eta zaindutako eremu batean“, adierazi du. Eta hiri, komunitate edo enpresa pribatuei eskaintzen die “polikarbonatoaren gardentasuna aluminioaren iraunkortasunarekin eta estetikarekin txandakatzen duen irtenbide bat. Horrek eragiten du hiriko integrazioa ez izatea oso inbaditzailea“, gerenteak dioenez.
Nazioarteko presentzia handia
Legutioko konpainiak mendiko sektorearekin lan egiten du eski-galerietarako, udalekin eta erakundeekin bizikleten eta patineteen aparkalekuetarako eta, Horeca sektorerako, ‘Capsule’ galeriarako. “Gure bezero nagusiak eski-estazioak dira, hala nola Courchevel, Alpe d ‘Huez edo Val d’ Isère Frantzian, Niseko Japonian edo Cervino Italian; Bilbo, Madril, Iruñea, Granada, Logroño edo Leongo udalak, bizikleta-aparkalekuengatik; edo Tokyu Land Corporation Japonian, ‘Capsule’ galeriarentzat”, aipatzen du.
Bere merkatua nazioartekoa da eski-galeriei esker, “mundu osoan saltzen ditugu, Japoniatik Estatu Batuetara, Zeelanda Berritik, Uzbekistandik, Europa osotik eta Kanadatik igarota”, Carlos Alarconen esanetan. Bere epe laburreko helburuak honako hauek dira: “gure bizikleta-aparkalekuak eta ‘Capsule’ galeriaren nazioartekotzea, bi produktu hauentzako eta zinta garraiatzaileentzako irtenbide berriak finkatu eta inplementatzeaz gain”, nabarmendu du.
Gerenteak aurreratu duenez, Iddermanen plantilla handitzea aurreikusten du, 24 pertsonaz osatua dagoena, “epe laburrera bi langile berri sartuz, gure ekoizpen-estrategiak nahiz nazioarteko merkataritzakoak indartzeko, ‘Capsule’ galeriaren eta bizikleten aparkaleku seguruen sektoreetan”.
Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.
Lotutako albisteak

MEPRO Medical Reproductive Solutions, gizarte-helburu teknologia: ugalkortasun maskulinoa berritzen
Gure helburua osasun-profesionalei eta bikoteei antzutasunaren erronkei aurre egiteko tresna berritzaile, seguru eta eraginkorrak eskaintzea da

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Aloka, profesionalen artean ikus-entzunezko materiala alokatzeko plataforma
Gipuzkoako startup-ak hainbat ekipo eskaintzen ditu, hala nola kamerak, grabagailuak, mikrofonoak, droneak. Mobile World Congress-eko 4YFN biltzarrean parte hartu zuen, SPRI Taldeak kudeatutako stand batekin, webgunea inbertsore eta bezero potentzialei aurkezteko.

Metagra, mende erdiko berrikuntza automobilgintzarako hotzeko estanpazioan
Bergarako enpresa pieza konplexuen fabrikazioan sendotu da, jasangarritasunaren eta berrikuntzaren alde eginez.

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

Jon Ander Egaña: “BASQUE FOOD CLUSTERrek elikadura euskal industriaren sektore estrategiko gisa kokatzea lortu du”
Elikatze-katearen euskal elkartea 150 enpresa eta erakunde baino gehiagoren lehiakortasuna hobetzeko lanean ari da, berrikuntzaren garapenarekin, lankidetza-proiektuekin eta teknologien integrazioarekin.

Siteco, 30 urte automatikoki ordaintzeko makinak ekoizten
Arabako enpresak administrazio publikoarekin eta ostalaritza sektorearekin egiten du lan, eta urteak daramatza nazioarteko merkatuan.

Mecanizados Patro enpresak “fidagarritasuna, segurtasuna eta eraginkortasuna” eskaintzen ditu trenbide-sektorean
Serie laburretarako eta luzeetarako pieza espezifikoak fabrikatzen ditu enpresa arabarrak, doitasun handiko lan-tresna eta makinekin.

Lorra, lau hamarkada inguru Bizkaiko nekazaritzako elikagaien kooperatibismoaren funtsezko zutabe gisa
Gaur egun, erakundearen lehentasuna zahartutako sektore honetako erretiroak ordezkatzea da, belaunaldi-erreleboaren bidez.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua