Berrikuntza Eraldaketa digitala I+G+B Zibersegurtasuna
Albisteak 9 maiatza, 2018

Donostia Tech Week: marketin digitalaren tresna berriak zure negozioa indartzeko

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan
-

 

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan

Hispavistak SPRI Taldearen laguntzarekin antolatutako Donostia Tech Week ekitaldian marketin digitaleko tresna eta estrategiak aurkeztu dira, helburutzat harturik bertako ekosistema berritzaile eta teknologikoaren potentziala erakustea eta aukerak eskaintzea eraldaketa digitala azkartzeko eta negozioen hazkundea sustatzeko.

 

Aitor Cobanerak, SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendariak, eman dio hasiera kongresuari, eta azpimarratu du bi direla funtsezko teknologia transbertsalak: zibersegurtasuna eta konektagarritasuna. “Horiek gabe ezin da teknologia berririk inplementatu industrian”.  Zentzu horretan esan du Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi dela Europan.  Konektagarritasunari dagokionez, Jaurlaritzaren banda zabaleko planaz mintzatu da, zeinak 100 mega eraman nahi baititu industrialde guztietara 2020rako.

 

Cobanerak adierazi du Eusko Jaurlaritzak Datu Handietan oinarritutako sistema bat eskaini nahi duela “enpresei balio erantsia ematen dieten datuak bereizteko”. Horrez gain, Basque Digital Innovation Hub ekimena nabarmendu du, esanaz “edozein enpresak” jo dezakeela “Hub horretara 4.0 Industriarekin lotutako zerbait egin nahi badu”; eta hauxe esan du 4.0 industriaren arloko ekintzailetzari buruz: “Bind 4.0 programa daukagu Euskadiko startupak eta enpresa trakziogile handiak elkarrekin harremanetan jartzeko eta bien artean negozioak sortzeko”.

 

José Ignacio Simonsek, Hispavistako Network & Data arduradunak, hizpide hartu du marketing automation delakoa, eta aipatu du baliagarri dela marketineko ekintzak koordinatzeko, inpaktu handiagoa duela eta eskaintzak pertsonalizatzen dituela, erabiltzaileen profilak kontuan hartuta.

 

“Gure enplegu-atarian erabiltzen dugu, erabiltzaileek bisitatu dituzten eskaintza motak kontuan hartzeko. Posible da inpaktu handia lortzea erabiltzailearengan, ez bakarrik web orrien eta buletinen bidez, baita ere sakelakoaren bidez, eskaintza zehatzak aurkeztuz”.

 

GuraMarketing enpresako zuzendari nagusi Jon Elzok esan du gure erosketa-erabakien %85-%95 emozioetan oinarritzen direla. “Neuro-marketina garunean sartzen da zuzenean, jakiteko bezeroak zein erreakzio ez-kontziente dauzkan estimulu zehatz batekiko”.  Baina esan du neuro-marketina beste marketin teknika batzuekin integratu behar dela.

 

Elzok erakustaldi praktiko bat egin du jardunaldira joandako entzule batekin, eta bere garuneko jarduera eta estimuluekiko erreakzioak neurtu dizkio. Esan du neuro-marketina erabiltzen dela turismoan, politikan –jakiteko zein mezuk duen eragina hiritarrengan-, kiroletan –talde batek sortzen duen emozioa neurtzeko- eta baita ere industrian –salmenta foiletoek nola funtzionatzen duten jakiteko.

 

Leticia Herrerok, Havas Group enpresako eraldaketa digitaleko zuzendariak, hizpide hartu ditu marketplace-ak, hau da, “saltzailez eta eroslez beteta dauden” salerosketa komertzialetarako plataformak. Herrerok adierazi du jendea online erosten hasi zela prezioak onak zirelako, baina orain beste faktore batzuk gailendu zaizkiola prezioari, adibidez, bidalketa.

 

Marketplace-en abantailak aipatu ditu eta esan du erakusleiho oso merkeak direla –“Amazon hilean 49 euro kostatzen da”-, ezin egokiagoak produktu batek duen eskaera egiaztatzeko, klik bakarrean irekitzen eta ixten den denda bat dela, eta baita ere ate ireki bat nazioarteko merkaturako. “Online erosten duten espainiarren %60k atzerrian erosten du”. Desabantailei dagokienez esan du lehiakideak erakusleiho berean egoten direla, eta komisioak oso altuak izan daitezkeela, %20tik gorakoak.

 

Euskalteleko marketin operatiboko zuzendari Isabel Canalesek kalitatea lehenetsi du kantitatearen gainetik. Bere ustez, “oso zaila” da denbora errealeko harremanak egitea eta etorkizunean kanal anitzeko ikuspegiarekin funtzionatu beharko dugu. “Zenbat eta komunikazio digital handiagoa, orduan eta hobeto, eta ez bakarrik kostuengatik. Bide luzea dago egiteko”.

 

Nabarmendu du etxea eta pertsonak digitalizatzeko (adibidez, arineketan egitean parametro desberdinak neurtzen dituzten eskumuturrekoak) tresnen merkatu berriek marketinerako informazio baliagarri asko ematen dutela erabilpenei eta kontsumo-ohiturei buruz.

 

Jardunaldia amaitzeko negozioen eraldaketa digitalari buruzko mahai-inguru bat egin da, non parte hartu baitute bi hizlarik (Leticia Herrerok eta Isabel Canalesek), Aitziber Larumbek (Eurogap enpresako bazkide zuzendariak) eta Laura Zorrillak (Indi & Cold enpresako marketin zuzendariak). Mahai-inguru horretan aipatu den arazoetako bat da enpresak ez direla mugitzen salmenta-eszenatoki berri honen aurrean, eta orobat esan da marketinaren sektorerako beharrezkoak direla pertsona dinamikoak.

Lotutako albisteak

EmprendeXXI  sarien  19.  edizioa  martxan,  potentzial  handieneko  euskal  startupentzat
03/11/2025 Ekintzailetza

EmprendeXXI sarien 19. edizioa martxan, potentzial handieneko euskal startupentzat

Lehiaketarako autagaitzak aurkezteko epea, aurten kategoria eta aitorpen berriekin, abenduaren 4an amaituko da.

Euskadik  presentzia  indartu  du  Europako  Batzordearen  Industrial  Forum  foroan
29/10/2025 I+G+B

Euskadik presentzia indartu du Europako Batzordearen Industrial Forum foroan

Euskadik Industrial Forum foroan parte hartzeak agerian uzten du Europako industria berritzaileagoa, iraunkorragoa eta trantsizio energetikoaren erronkekin konektatuagoa izateko konpromisoa duela.

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

“Leaders  in  Tech  Conference”  konferentziak  berrikuntza  teknologikoko  ahots  handiak  elkartu  ditu
22/10/2025 Berrikuntza

“Leaders in Tech Conference” konferentziak berrikuntza teknologikoko ahots handiak elkartu ditu

SPRI Taldeak parte hartu du 20 hizlarik osatutako konferentzian

Global  Innovation  Day-rako  hautatutako  bost  kasu  praktikoek  argi  erakusten  dute  Euskadik  nola  eraldatzen  duen  zientzia  eta  bihurtzen  duen  berrikuntza
22/10/2025 Berrikuntza

Global Innovation Day-rako hautatutako bost kasu praktikoek argi erakusten dute Euskadik nola eraldatzen duen zientzia eta bihurtzen duen berrikuntza

Euskal berrikuntzaren hitzordu handiak 59 proposamen jaso ditu hamalaugarren ekitaldiko deialdian, eta horietatik %60 inguru Innobasque-Berrikuntzaren Euskal Agentziako entitate bazkideek bultzatuak izan dira

Irundinek  lidergoa  sendotu  du  Mecanizaciones  Alavesas-en  integrazioarekin  eta  2026ra  arteko  6  milioi  euroko  inbertsioarek
20/10/2025 Berrikuntza

Irundinek lidergoa sendotu du Mecanizaciones Alavesas-en integrazioarekin eta 2026ra arteko 6 milioi euroko inbertsioarek

Bi enpresen batuketak estatu mailako edari-ontziratzeko makineria talde sendoena sortzen du

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

Lancorrek  haren  kudeaketa-eredua  eta  industriako  bikaintasuna  aitortzen  duten  nazioarteko  bi  sari  lortu  ditu
16/10/2025 Berrikuntza

Lancorrek haren kudeaketa-eredua eta industriako bikaintasuna aitortzen duten nazioarteko bi sari lortu ditu

Bizkaiko enpresa Europako liderra da altxatzeko motor elektrikoen fabrikazioan

Jauregiren  esanetan,  Orona  EB2030  proiektua  “Eusko  Jaurlaritzan  garatzen  ari  garen  industria  politikaren  adibiderik  onena  da”

Jauregiren esanetan, Orona EB2030 proiektua “Eusko Jaurlaritzan garatzen ari garen industria politikaren adibiderik onena da”

Orona enpresak bere instalazioak handitu ditu, Hernaniko egoitzari "Estubegi" izeneko lurzati bat gehituta. 60.000 m2-ko lurzoru estrategikoa da, 30.000 m2-ko edukiera eraikigarria du eta egungo kokalekuen kokagune logistiko eta industrial berean integratuta dago. Horri esker, industria-gaitasunen kudeaketa globala harmonizatu ahal izango da, bai eta Oronak testuinguru globalean duen lehia-posizioaren lidergoa...

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.