Asier Elorriaga, Ainhoa Gomez eta Iñigo Lavin, Ismarken sortzaileak
Eraldaketa digitala
Elkarrizketak 1 Marzo, 2021

Ismark: “Digitalizazioa funtsezkoa da industriaren biziraupenerako”

La firma vasca se define como una agencia de ventas y marketing orientada de forma exclusiva a la industria
-

Digitalizazioa edozein enpresaren eraldaketa digitala egin baino lehen eman behar den urrats gisa ulertu daiteke. Digitalizazioak gure negozioetan “oinarrizko” tresna teknologikoak izatearen garrantzia azpimarratzen du, hala nola azpiegitura informatikoa, web orria, sare sozialetako presentzia, ‘Online’ denda, CRM edo ERP bezalako informazio-kudeatzaileak, eta abar.

Digitalizazioaren garrantzia argi geratu da Coronavirusaren pandemiaren testuinguruan; izan ere, enpresa askok langileen telelana sustatu behar izan dute, bideokonferentzia-zerbitzuen bidez bezeroekin harremanetan jarri behar izan dute eta produktuen online salmentak bultzatu dituzte.

Ismark euskal enpresa ‘smarketing’ agentzia gisa definitzen da, hau da, salmenta eta marketin agentzia, industriara soilik bideratuta, Ainhoa Gomezek sortzaileetako bat, azaldu duenez: “Produktu jakin bat erosten duten bezeroetan, azoketan, edo nazioartekotzean espezializatuta gaude. Teknologiaren bidez horrelako enpresak bilatzen ditugu gure bezeroentzako. Izan ere, Ismark martxan jarri dugun hiru bazkideok industrian espezializatuta gaude”.

Horrelako zerbitzuak emateko erabiltzen dituzten tresnek konplexutasun-maila desberdinak dituzte, bezeroaren beharren arabera. “5.0 webgunearen kasuan, edukia aldatu egiten da web-orria ikusten ari den erabiltzailearen arabera. Erabiltzailea identifikatzeko tresnak ditugu, baita enpresaren bat zure webgunean sartzen ari den ikusteko tresnak ere”, gaineratu du Gomezek. “Erabiltzen dugun beste tresna bat Marketing Automation da; horri esker, erosketa-prozesuan erabiltzailea zein puntutan dagoen jakin daiteke, eta, zein fasetan dagoen kontuan hartuta, Marketing Automationek erabakitzen du zer egin behar den erosketa hori gauzatu dadin”.

‘Smarketin ‘soluzio horiekin batera, Ismarken bazkide sortzaileetako batek, Asier Elorriagak,’ Web scraping ‘eta’ big data ‘tresnak uztartzearen garrantzia azpimarratu du: “Legez kanpoko ezer egin gabe, soilik webgunean sakabanatutako datu publikoak hartuz, merkatu jakin batek saldu edo fabrikatzen duzun produktuarekiko interesa izan dezakeen iker dezakegu. Merkataritza-ganberetako edo aduanetako informazioa aztertzen dugu, produktu mota hori inportatzen ari diren enpresei eta horien kopuruari buruzko datuak ematen baitituzte. Oso informazio garrantzitsua da nazioarteko merkatu berriak bilatzeko orduan. Ez da beti bideragarria den zerbait, eta lan handia egin behar da datuak bildu eta tratatzeko”.

Marketin digitalarekiko eta ‘smarketinarekiko’ interesak gora egin du pandemiaren ondorioz, Elorriagak gogorarazi duenez: “Postcovid eta precovid testuinguru bat dagoela esan dezakegu. Precovidean, enpresa askok marketin-ekintza horiek behar ez ziren zerbait bezala eta erabiliko ez zituzten zerbait bezala ikusten zituzten. Hori ez zen guztiz egia; izan ere, industrian salmenta teknikoagoa da, ontze-prozesuak luzeagoak dira, eta prozesu bat zenbat eta luzeagoa izan, orduan eta eragile gehiagok esku hartzen dute eta zailagoa da salmenta amaitzea. Testuinguru horretan, marketin digitalak tresna gehiago eskaintzen ditu prozesu hori amaitzeko. Beste gauza bat da salmenta ‘ecommerce’ batean zuzenean ez ixtea. COVID-19aren ondoren, enpresak konturatu dira zerbait egin behar dutela; izan ere, lehen salmenta-, prospekzio- edo arreta-lanak egiten zituzten pertsonek, orain beren etxeetan daude, salmentarik itxi gabe, azoketara joan gabe, ekitaldietan presentziarik izan gabe, fabrikazio-plantak bisitatu ezinik…Horrela konturatzen dira ez dutela tresnarik digitalean lan egiteko, webgune zahar bat dutelako edo sare sozialak gaizki erabiltzen dituztelako”.

Bere ustez, pandemiak “saltzaileak eta erosleak salmentak egiteko moduak aldatzera eta kanal digitalak erabiltzera behartu ditu. Orain erabiltzen ohitzen ari dira eta lehen bisitak bideokonferentziaz egiten dira, denbora eta diru asko aurrezten delako. Pandemia egoera hau bukatutakoan, enpresa gehienek argi dute bi munduak batera egon behar direla: tradizionala eta digitala”.

Bestalde, Iñigo Lavin Ismarkeko kideak aurreratu duenez, “COVIDak industria barruko eraldaketa digitala bizkortu du, pandemia iritsi arte ez baitzen lehentasunezkoa. Une honetan kontsulta asko izaten ari gara. Enpresetako arduradunek marketin digitala merkataritza-sailean lagungarria dela ulertzen dute orain. Oraintxe bertan, nahiz eta hasiberria izan, CEOek marketin digitaleko agentziak bilatzen dituzte, salmenta-modu tradizionalak nahikoak ez direlako. Digitalizazioa funtsezkoa da industriaren biziraupenerako”.

Edozein enpresak, baita bezeroei soluzio teknologikoak eskaintzen dituztenak ere, aurre egin beharreko erronketako bat bere produktuak eta zerbitzuak eboluzionatzen jarraitzen duten teknologia berrietara egokitzea da. Ildo horretan, Ismarken barne-behartzat markatu dute zeharkako ezagutzak gehitzea, hala nola “lidergoa, arazo-konponketa, Design Thinking, ‘big data’ eta horrek marketinean eta salmentetan dituen aplikazioak, baita metodologia arinak ere”. “Zeharkako gaitasun horiez ez arduratzeak enpresa ez haztea edo bere aukerak ahalik eta gehien ez estutzea eragiten du”, ondorioztatu du Asier Elorriagak.

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresak digitalizatzea da, big data, machine learning, adimen artifiziala eta marketing digitala bezalako tresnak, zerbitzuekin, laguntzekin eta hemen zehazten diren aktiboekin sustatuz.

Lotutako albisteak

Ikasgelatik  fabrikara:  Innovaek  prestakuntza  eta  eraginkortasun  industriala  bultzatzen  ditu  Errealitate  Birtual  eta  Areagotuarekin

Ikasgelatik fabrikara: Innovaek prestakuntza eta eraginkortasun industriala bultzatzen ditu Errealitate Birtual eta Areagotuarekin

Gipuzkoako enpresak errealitate hedatuko soluzioak garatzen ditu, Lanbide Heziketa eta prozesu industrialak eraldatzen ari direnak, berrikuntza teknologikoa eta pertsonak ardatz dituen ikuspegi praktikoa bateratzen dituztenak.

Lacor-Ibili,  sukaldaritza  profesionaleko  tresnerian  liderra  den  taldea

Lacor-Ibili, sukaldaritza profesionaleko tresnerian liderra den taldea

Bergarako enpresak Kloud programaren SPRI Taldearen laguntza jaso du, eta 90 herrialdetan baino gehiagotan saltzen du, eta 500 eskaera izapidetzen ditu egunero.

The  White  Team,  ETE  eta  korporazio  handientzako  transformazio  digital  integrala

The White Team, ETE eta korporazio handientzako transformazio digital integrala

Konpainia bizkaitarra datu-analisian, cloud zerbitzuetan eta ERP edo SAP bezalako enpresa-plataformetan espezializatuta dago.

Sitecok  bezeroari  egokitutako  kobrantza-sistema  automatikoak  eskaintzen  ditu

Sitecok bezeroari egokitutako kobrantza-sistema automatikoak eskaintzen ditu

Gasteizko ETEak SPRI Taldearen Hazinnova programako dirulaguntza jaso du, eta fakturazioaren % 2 eskaintzen dio I+G alorrari.

Beniok  talentua  kudeatzeko  eta  enpresa  kultura  eraldatzeko  eredua  sendotu  du

Beniok talentua kudeatzeko eta enpresa kultura eraldatzeko eredua sendotu du

Enpresak aholkularitza eta sofwarea batzen dituen konponbide integral bat garatu du, garapen profesionala eta laneko ongizatea sustatzeko.

Procomsa,  liderra  eraikinentzako  itxitura-sistemetan

Procomsa, liderra eraikinentzako itxitura-sistemetan

Zamudioko enpresak 27 milioi euroko fakturazioa gainditzea espero du aurten

Entelgy-k  eraldaketa  digitala  bultzatzen  du  pertsonengan  oinarritutako  irtenbide  teknologikoekin

Entelgy-k eraldaketa digitala bultzatzen du pertsonengan oinarritutako irtenbide teknologikoekin

Konpainia enpresen eta erakunde publikoen bazkide estrategiko gisa finkatu da, digitalizaziorako eta adimen artifiziala hartzeko bidean aurrera egiteko.

Tentsio  baxuko  kable  elektronikoen  soluzio  pertsonalizatuak  eskaintzen  ditu  CENSAk

Tentsio baxuko kable elektronikoen soluzio pertsonalizatuak eskaintzen ditu CENSAk

Hernaniko SPRI Taldearen Kloud programako laguntza jaso du eta I+Gko bere laborategi propioa du.

Kernet,  bezeroaren  neurrira  egindako  irtenbide  teknologikoen  ingeniaritza

Kernet, bezeroaren neurrira egindako irtenbide teknologikoen ingeniaritza

Erandioko enpresak SPRI Taldearen Kloud programako laguntza jaso du, eta 40 zerbitzari kudeatzen ditu Frantziako eta Irlandako bi datu-zentrotan

Vicomtech:  “AA  etikoak  aurrerapen  teknologikoa  gidatu  behar  du,  pertsonen  ongizatea  ziurtatuz  berrikuntza  geldiarazi  gabe”

Vicomtech: “AA etikoak aurrerapen teknologikoa gidatu behar du, pertsonen ongizatea ziurtatuz berrikuntza geldiarazi gabe”

Vicomtech-eko Edurne Loyarte doktoreak AA-k dituen erronkak analizatu ditu, zentzu guztietan, erantzukizun sozialaren eta etikaren ikuspegitik.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.