Ekintzailetza
Albisteak 5 Marzo, 2018

Suuma: Zure Wifi sarea, altxor komertzial bat

Suumak zenbait esparrutan esperientzia duten pertsonek osatutako taldearen ezagutza biltzen du, gehienbat Marketing digitala eta hau Komunikazio Korporatiboan barneratzeko moduari lotua
-

Suumak zenbait esparrutan esperientzia duten pertsonek osatutako taldearen ezagutza biltzen du, gehienbat Marketing digitala eta hau Komunikazio Korporatiboan barneratzeko moduari lotua: “Adin, genero, hizkuntza eta iritzi desberdineko partaideak dituen taldea izan nahi dugu, eta gure lana ezagutza espezializatuan oinarritzea…”

Fernando Barrenecheak ekin zion enpresari, bere bezeroen helburuak bete zitezen lagunduz. Horretarako, Sara Inunciaga eta Mikel Sánchez euskarri izan zituen. Marketing digitalari eta datuei loturiko teknologian datza beren ezagutza eta esperientziaren ardatza. Honekin batera, enpresen nazioartekotzean dihardute, beren lana diseinu grafikoan, komunikazio korporatiboan eta azpiegitura digitaletan eskaintzen duten laguntzarekin konbinatuz.

 

Proiektuak, sortu zenerako, elkarlan berritzailerako bokazioa eta mundu mailako pentsamoldea zituen… ‘Suuma & B10 Projects’

Zalantzarik gabe, elkarri konektaturiko pertsonek, enpresek eta erakundeek osaturiko munduan bizi gara. Bidaiarien munduan, iazko datuek erakutsi bezala, 1.300 milioi pertsona baino gehiagok irten baitzuten beren herrialdeetatik. Errealitate hau esparru guztietan ikus daiteke; bai publikoetan, bai pribatuetan. Geure ikuspuntutik, nazioarteko eta mundu mailako dimentsioa dagoeneko ez dago baliabide gehien duten erakundeei mugaturik, baizik eta beren aktibitatea mundu mailako pentsamoldeaz interpretatzen dakitenei ere.

Mundu mailako dimentsioa ezin izan daiteke norbere kontura; hortaz, elkarlana funtsezkoa izan ohi da. Elkarlanak berritzailea izan behar duela diogunean, aukera komertzialetik harago joan beharraz ari gara. Behin betiko bezeroarekiko ekarpenak ardatz izan behar du, eta elkarlana berdinen zein ezberdinen artean, lehiakide zein bazkideen artean egin behar da, eta publikoa zein pribatua izan daiteke.

 

“Marketing Wifi” da zuen proposamenik nabarmenetako bat. Zalantzarik gabe konektatuta bizi gara, eta beraz, etekina atera dakiokeen eta potentzial ikaragarrizkoa duen teknologiaz ari gara… 

Jakina elkarri loturiko gizartea garela! Euskadiko 15 urtetik gorako biztanleen %75ak sarean nabigatzen du, eta %95ak telefono mugikorra du. Errealitate hau Europa eta mundu mailara heda daiteke: Munduko biztanleriaren %80ak aktibitate pertsonal zein profesionalean nabigazio ziur eta fidagarria eskaintzen dioten Wifi sareetara konektatzeko aukera du.

Geure bezeroei eskaintzen diegun Wifi sareen planteamendu komertzialaren emaitzak bikainak dira, bai erabiltzailearekiko harremanari eta esperientziari dagokionez, bai salmente hazkundeari dagokionez. Retail komertzioarekin zein sektore anitzetako enpresekin lan egiten dugu, hala nola ikastetxeak, komertzio-sareak, frankiziak, turismoaren sektorea… eta udalerrietan jarduten hasi gara, benetan berritzaileak diren zenbait ekimenekin, elkarri konektatutako hiriei lotuta.

Gure bezeroei beti esaten diegu Wifi sarea beraiek deskubritu egin behar duten altxorra dela. Kontua ez da bakarrik bezero, erabiltzaile eta biztanleen esku Interneta eta Wifia jartzea, baizik eta lanabes honen potentzialtasun osoa aprobetxatzea ere.

 

Zein da gakoa kontratatzen zaituzten erakunde bakoitzaren helburuak betetzeko?

Erakundearen balio-katearen parte sentitzen gara, horregatik geure behin betiko bezeroarengan eta geure planifikatzeko eta taldean lan egiteko gaitasunean jartzen dugu fokua. Geure produktuak taldearen gainontzekoekin integratzeko lan egiten dugu, taldea barnekoa zein kanpokoa izan, dela Sistemen sailean, dela Komunikazioarenean (nagusiki agentziak).

 

Marketing Digitala aktibitate ekonomiko ororen gai ezinbestekoa bilakatu da, baina, Interneten bidez saltzen ez badugu, zer dela eta interesa dakiguke?

Marketing Digitala pertsonen ohitura digitalen, gure informatzeko, komunikatzeko, edukiak kontsumitzeko eta erosteko moduaren ondorio da, zeina geroz eta digitalagoa den. Gaur egun pertsonekin harremanetan jarri nahi duen edozein erakunde (pertsona hauek bezero, erabiltzaile, bezero potentzialak zein hiritarrak direla), bitartekari digitalak ezarri behar ditu bere komunikazio eta publizitatean.

Aurrekontuei gagozkiela, Marketing Digitala eraginkorragoa, neurgarriagoa eta eskuragarriagoa da. Berriz ere, mundu digitala aurrekontu murritzagoak dituzten erakundeen alde agertzen da. Orain dela gutxi arte erabat ezinezkoak zitzaizkien marketing-estrategiak bidera ditzakete. Honen jakinean daude gurekin jarduten duten komunikazio-agentziak. Bezeroak ezaugarritzeko zein ekintza komertzialak bideratzeko eta neurtzeko lanabesak eskaintzen dizkiegu.

 

Maiz, Marketing Digitala eta Sare Sozialak nahastu egiten ditugu…

Estrategia digitalaren zati bat dira; haatik, ez dugu uste honen oinarria izan behar dutenik, sare sozialak garestiak direlako eta aukerak nabarmenki mugatzen dituztelako. Erabiltzen errazak direnez, haien erabilera pixkanaka-pixkanaka lanabes hobeak uzten ari diren Tokiko Merkataritza bezalako sektoreen artean oso zabalduta dago. Honengatik sortu genuen ‘Bepenak’, giro global honetan Tokiko Merkataritzaren garapen digitala bermatzeko plataforma.

 

“Globalki pentsatu, globalki ekin!”, Ingurumena eta Hirigintzan errotutako esaera, orain ere negozioen munduan errotzen ari dena. Nola laguntzen du Suuma & B10 Projects-ek bere bezeroek aldakuntza digitaleko beren helburuak bete ditzaten?

Orain gutxi, zuzendari batek adierazi zidan, aldakuntza digitala erakunde guztietan kontuan hartzen den arren, ezer gutxi egiten dela. Guk geuk behintzat uste dugu ekintza argi, erraz, merke eta neurgarriak eskaintzen dizkiegula geure bezeroei, eta hauen bidez aurrera eraman dezakegula aldakuntza digitala merkataritzaren esparruan.

 

Informazio gehiagorako: www.suumaprojects.com

info@suumaprojects.com

Lotutako albisteak

Euskadiko  sei  startup  finalistak  izan  dira  ekintzailetza  berritzailea  saritzen  duen  Top101  Spain  errekonozimenduetan
09/10/2025 Ekintzailetza

Euskadiko sei startup finalistak izan dira ekintzailetza berritzailea saritzen duen Top101 Spain errekonozimenduetan

Ekimen honen bigarren edizioaren entrega-ekitaldia azaroaren 12an izango da Murtzian

Euskadi,  ekintzailetza-ekosistema  egonkorrenen  eta  baloratuenen  artean,  GEM  2024-2025  txostenaren  arabera
08/10/2025 Ekintzailetza

Euskadi, ekintzailetza-ekosistema egonkorrenen eta baloratuenen artean, GEM 2024-2025 txostenaren arabera

GEM proiektua munduko ekintzailetza-datuen iturri nagusia da, eta, horren bidez, Euskadiren egoera beste eskualde eta herrialdeen egoerarekin alderatu daiteke.

A4Radar  startupa  eta  Eralki  ETEa  elkarlanean  ari  dira  teknologia  disruptibo  batean,  Eusko  Jaurlaritzaren  BIND  SME  ekimenari  esker
06/10/2025 Up Euskadi

A4Radar startupa eta Eralki ETEa elkarlanean ari dira teknologia disruptibo batean, Eusko Jaurlaritzaren BIND SME ekimenari esker

BIND SME ekimenaren 5. edizioan parte hartzeko deialdia urriaren 20ra arte egongo da irekita.

Ekintzailetzaren  ekosistema  indartzeko  garaia  da  Erronka  2030  dirulaguntzekin
25/09/2025 Ekintzailetza

Ekintzailetzaren ekosistema indartzeko garaia da Erronka 2030 dirulaguntzekin

Erronka 2030 programaren helburua Euskadiko ekintzailetzaren ekosistema osatzen duten hainbat eragile eta erakundeen arteko harremanak eta loturak sustatzea da. Proiektu bakoitzeko 10.000€ko dirulaguntza eska dezake jardueren zentroa Euskadin duen edozein pertsonak edo enpresak.

Eusko  Jaurlaritzak  epea  ireku  du  startup  disruptiboek  irtenbide  digitalak  eman  diezazkieten  20  euskal  ETEri
24/09/2025 Ekintzailetza

Eusko Jaurlaritzak epea ireku du startup disruptiboek irtenbide digitalak eman diezazkieten 20 euskal ETEri

Urriaren 20ra arte, startupek eta scaleupek 7 erabilera-kasutarako soluzioak aurkeztu beharko dituzte honako esparru hauetan: antolamendu efizientea, negozio eta bezero digitala, industria adimenduna, zibersegurtasuna eta jasangarritasuna eta trantsizio energetikoa industriaren, energiaren, zerbitzuen eta elikaduraren sektoreetakoak diren 20 ETEei.

TramoIAk  logistika  automatizatzeko  robot  kolaboratiboak  eskaintzen  ditu
22/09/2025 Ekintzailetza

TramoIAk logistika automatizatzeko robot kolaboratiboak eskaintzen ditu

Startupak teknologia aurreratuak konbinatzen ditu, tamaina aldakorreko paketeen logistikari soluzio robotiko bat emateko

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Toribio  Echevarría  Sariek  35.  edizioa  betetzen  dute  aurten,  hainbat  berritzasunekin
15/09/2025 Ekintzailetza

Toribio Echevarría Sariek 35. edizioa betetzen dute aurten, hainbat berritzasunekin

Hautagaitzak aurkezteko epea urriaren 9ra arte dago zabalik

Eusko  Jaurlaritzak  mundu  osoko  882  startup  erakarri  ditu  Euskadiko  70  enpresarekin  lan  egiteko
15/09/2025 Ekintzailetza

Eusko Jaurlaritzak mundu osoko 882 startup erakarri ditu Euskadiko 70 enpresarekin lan egiteko

Startupek edizio honetan parte hartu duten 70 enpresek planteatutako 12 erabilera-kasuei erantzuteko hautagaitzak aurkeztu dituzte.

Habitakek  AA  teknologiaren  laguntzarekin  higiezinen  zerbitzuak  iraultzen  ditu
09/09/2025 Ekintzailetza

Habitakek AA teknologiaren laguntzarekin higiezinen zerbitzuak iraultzen ditu

Plataformak adimen artifiziala erabiltzen du jabeak, erosleak, agenteak eta sektoreko profesionalak konektatzeko.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.