Nola jarri nahi duzu gurekin harremanetan?
Konpromisoa hartu dugu gure bezeroek 10etik gutxienez 7,8ko balorazioa eman diezaioten gure langileen zerbitzurako bokazio, kualifikazio, gardentasun eta profesionaltasunari.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu gure programa eta zerbitzuen aldaketen % 90 webean eguneratzeko 3 lanegunen buruan, eta gainerakoak 7 lanegun igaro baino lehen.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu jasotzen diren telefono dei guztien % 95 30 segundo baino gutxiagoan erantzuteko eta % 97 60 segundo baino gutxiagoan. Gainerakoak telefono erantzungailura bideratzen dira.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu telefono erantzungailuan jasotako mezu guztiak (% 100) 24 orduren buruan erantzuteko.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Eskain iezaguzu denbora pixka bat, egokitu eta hobetu dezagun euskal enpresarentzako gure arreta-zerbitzua
Lanean jarraituko dugu zuei zerbitzu ona emateko.