Nola jarri nahi duzu gurekin harremanetan?
Gure zerbitzuaren kalitatea hobetzen lagun diezagukezu:
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Ahalik eta gehien murriztu nahi dira zerbitzuen intzidentziak, urteko kexa portzentajea kontsulta guztien % 0,3 baino txikiagoa izan dadin.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu kexa eta iradokizunen % 90 7 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 15 lanegun igaro baino lehen.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu posta elektronikoz jasotako kontsulten % 97 2 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 10 lanegun igaro baino lehen.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu telefono erantzungailuan jasotako mezu guztiak (% 100) 24 orduren buruan erantzuteko.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
SPRI Taldean, bezeroari arreta emateko kalitatezko zerbitzua eskaintzeko konpromisoa hartzen dugu, gardena eta gure erabiltzaileen beharretara bideratua. Zerbitzuen Karta honek elkarreragin bakoitzean esperientzia egokia bermatzeko hartu ditugun konpromisoak eta kalitate-estandarrak zehazten ditu.
Helburua, gure bezeroei dagozkien eskubideen, eskaintzen ditugun zerbitzuen eta kontsultak, iradokizunak eta erreklamazioak ebazteko dauden bideen berri ematea da. Gutun honen bidez, gure erantzukizuna eta etengabeko hobekuntza indartu nahi ditugu, gugan konfiantza duen pertsona bakoitzak ahalik eta arreta onena jasoko duela bermatuz.
Lanean jarraituko dugu zuei zerbitzu ona emateko.