PUBLIZITATEA SARE SOZIALETAN: HOBETU INSTAGRAMEKO, TIKTOKEKO, LINKEDINEKO ETA YOUTUBEKO ZURE EMAITZAK (II)
Sare sozialetako publizitatea ez da tresna garrantzitsua soilik, enpresek beren inbertsioa nola optimizatzen duten eta emaitzak denbora errealean nola neurtzen dituzten ulertzeko aukera ere bada. Ikastaro honetan, ikasleek kanpainak konfiguratzen ikasiko dute Instagramen, TikToken eta LinkedInen. Urratsez urrats ikasiko dute audientzia nola segmentatzen den, aurrekontua nola definitzen den eta publizitate-formatu egokiak nola aukeratzen diren.
Sareko publizitatearen alderdirik baliotsuenetako bat segmentazio aurreratua da. Adibide zehatzen bitartez aztertuko dugu nola sortzen diren datu demografikoetan, interesetan eta portaeretan oinarritutako audientzia pertsonalizatuak.
Tresna horien irisgarritasuna eta malgutasuna frogatzeko, hainbat helburu dituzten kanpainak ikusiko ditugu; hala nola brandingak, leadak sortzea edo salmentak.
Helburuak
Ikastaro honetan zehar, parte-hartzaileek publizitate-kanpainak sortzen eta optimizatzen ikasiko dute Instagramen, TikToken eta LinkedInen. Markek audientziarengana modu eraginkorrean iristeko erabiltzen dituzten taktika gakoak aztertuko ditugu, hasierako konfiguraziotik hasi eta iragarkiak exekutatzera iritsi arte.
Edukia
• Publizitate-kontuaren konfigurazioa.
• Publizitate-kanpainak sortzea.
• Audientziaren eta publikoaren segmentazioa
• Iragarkiak eta formatuak sortzea
• Eskaintzen eta aurrekontuen konfigurazioa
• Errendimenduaren optimizazioa eta analisia
Norentzat
Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.
NOLA SARTU ONLINE WEBINARRERA?
Gure ikastaro guztiak ZOOM plataformaren bidez emititzen dira. Ikastaroaren bezperan, mezu elektroniko bat jasoko duzu esteka eta sarbide argibideekin.
Gogoratu ikastaro honetara Mikroenpresa Digitala webgunearen bidez aurretik izena eman duten pertsonek baino ezin dutela sartu eta bertan lekua berretsita izan behar dela.