Featured image

Microsoft 365 Ezagutzen; Onedrive, zure lainoa (ONLINEKO WEBINARRA)

Microsoft 365 betiko Office tresnez harago doa eta lainoan lan egiteko Microsoften produktibitateko eta elkarlanerako plataforma da Ikastaroaren lehen zatian, M365en gai orokorrak landuko ditugu haren lankidetza-ingurunea, lizentziamendua eta aplikazio ugarien integrazioa ulertzeko. Ikastaroaren bigarren zatian, haietako batean murgilduko gara: Onedrive. Horri esker, biltegiratze pertsonaleko gure espazioa kudeatu ahal izango dugu honako hauek egin ahal izateko: • Bateragarria den edozein gailutatik eta edozein tokitatik gure fitxategietara sartu. • Aldaketak automatikoki sinkronizatu. • Dokumentu esanguratsuak zure lankideekin partekatu eta denbora errealean editatu.

 

ATENCIÓN: A continuación se muestra un ejemplo que puede ayudarle a mejorar la redacción de su evento. Por favor, modifique o elimine lo que desee para que se adapte a sus necesidades. Por supuesto, también debe eliminar este mensaje.

Helburuak

Ikastaroaren helburua da 365ek eskaintzen dituen aplikazioen eta tresnen ingurunea eta suitea ezagutaraztea eta enpresa barruan bere erabilera bultzatzen erakustea baliabideak modu partekatuan erabili eta eraldaketa digitala errazteko.
Ikastaroaren iraupena dela eta, ezin ditugu guztiak sakondu eta, horrenbestez, Onedrive-en oinarrituko gara zure laino pertsonala nola kudeatu jakiteko.

Edukia

Zer da Microsoft 365?

  • Ofimatika klasikoa vs. Ofimatika lainoan.
  • Lizentziamendu motak (enpresakoa, Premium, Essentials)
  • Instalatu eta konfiguratu Office ProPlus erabiltzailearen gailuetan.
  • Kudeatu Office ProPlusen lizentziak.
  • Lotutako segurtasuneko kontzeptuak.
  • Lainoan lan egiteak zer dakarren berekin: barne-antolaketa.
  • Elkarren arteko egiletza lantaldeetan eta kanpoko laguntzaileekin.
  • Mahai gaineko eta onlineko aplikazioen arteko lanen konbinazioa.

OneDrive: lainoan egindako zure lana

  • Fitxategiak lainoan modu lokalean sinkronizatzea.
  • Fitxategien egoera.
  • Lainoan fitxategiak mugitzea.
  • Fitxategiak partekatzea. Partekatzeen jarraipena egitea.
  • Dokumentuen baterako egiletza.
  • Fitxategietan egindako aldaketen jarraipena egitea. Historikoak kudeatzea.
  • Ezabatutako fitxategiak berreskuratzea.
 

Norentzat

Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat. 

 

NOLA SARTU ONLINE WEBINARRERA?

Gure ikastaro guztiak ZOOM plataformaren bidez emititzen dira. Ikastaroaren bezperan, mezu elektroniko bat jasoko duzu esteka eta sarbide argibideekin.

Gogoratu ikastaro honetara Mikroenpresa Digitala webgunearen bidez aurretik izena eman duten pertsonek baino ezin dutela sartu eta bertan lekua berretsita izan behar dela.