Featured image

Web analitika I: Google Analytics, monitorizatu zure web orria (ONLINEKO WEBINARRA)

Azterketa digitaleko tresna honi esker, jakin dezakegu erabiltzaileek nola ikusten eta jasotzen duten gure web orriko edukia. Ikastaro honetan, Google Analytics nola instalatzen den eta atera ditzakegun adierazle eta metrika guztiak nola interpretatzen diren (bisita kopurua, bisiten iraupen-denbora, bisitatutako webguneak, webgunera nola iritsi ziren, erabilitako gailuak, erreboteko ehunekoa, zer gustatzen zaien eta zer ez…) azalduko dugu. Gero, datu horiek informazio baliotsu bihurtzeko eta, hala, bisitatzen gaituenean erabiltzailearen esperientzia eta edukia hobetzeko erabili ahal izango ditugu.

Helburuak

Webguneko eta zuen aplikazioko erabiltzaile eta bisitariak hobeto ezagutzea planteatzen ari diren marketineko ekintzen errendimendua, edukia eta produktuen edo zerbitzuen esposizioa (besteak beste) hobeto ebaluatzeko.
Adierazleak ulertzea eta horien inguruko azterketa kritikoa egin ahal izatea.
 

Edukia

  • Neurtzea zergatik da garrantzitsua?
  • Nola administratu eta konfiguratu Google Analytics.
  • Analyticsen kontuen egiturari buruzko oinarrizko kontzeptuak. Interfazea ulertzen.
  • Adierazleen interpretazioa: metrikak eta dimentsioak
  • Google Analytics-en 4 arlo: Audientzia, Erdiespena, Jokabidea eta Bihurketa.

 

Norentzat

 

Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.

 

NOLA SARTU ONLINE WEBINARRERA?

Gure ikastaro guztiak ZOOM plataformaren bidez emititzen dira. Ikastaroaren bezperan, mezu elektroniko bat jasoko duzu esteka eta sarbide argibideekin.

Gogoratu ikastaro honetara Mikroenpresa Digitala webgunearen bidez aurretik izena eman duten pertsonek baino ezin dutela sartu eta bertan lekua berretsita izan behar dela.