eCommerce: Ikuspegi estrategikoa Interneten saltzeko
Saioan zehar alderdi praktikoak identifikatuko dira: edukiak, marketina, ordainketak, legea betetzea eta segurtasuna. Horrez gain, plataforma komunak identifikatuko dira, marketplaceekin lehen kontaktua egin ahal izateko: Etsy, Amazon, Ebay, eta Euskadi mailan: Dendago.
Hori guztia komertzioei laguntzeko merkataritza elektronikoari buruzko ideia arrazional eta zentzuzkoa izan dezaten.
Helburuak
Helburu nagusia da komertzio bat on line saltzeko estrategia batera egokitzearen inplikazioak ezagutzea, hau da, hausnarketa egitea ecommerceak komertzio fisiko lokalerako dakarren aukera/mehatxuari buruz.
- Nire produktua Interneten arrakastaz saltzeko aukerak baloratzeko irizpideak zehaztea, eta nitxo potentziala identifikatzea.
- Lehiakideak ezagutzea: prezioen kontrola.
- Gure produktua zehaztea: ecommercera egokitzea. Espezializazioa, arrakastarako faktore.
- Edukien marketinaren garrantzia salmenten estrategia globalean.
- Kontuan hartu beharreko alderdiak laburtzea: Interneteko ordainketak, logistika eta kontuan hartu beharreko lege alderdiak.
Edukia
- Euskadiko merkataritza elektronikoaren datuak eta portaera
- Merkataritza elektronikoko motak: zein ereduri jarraitu
- Zure ecommercean legea betetzea
- Zure produktuen posizionamendua eta ikusgaitasuna:
- Ecommerce plataformak.
- Ordaintzeko segurtasuna eta metodoak.
- Marketin estrategiak ecommercerako.
- Marketplace baten estrategia: Amazon, ebay.
- Kasu arrakastatsuak.
Norentzat
Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.