Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

31 urtarrila, 2018
Kasitoko euskal startupak 450.000 € eskuratu ditu lehen inbertsio errondan

kasitoko

“Kasitoko” teknologiak “influencer”-en marketin prozesu guztiak estandarizatzen eta automatizatzen ditu, horrela konponbide bat emanez merkatu zatikatuaren arazoari. Euskal startup horrek “marketplace” bakarrean biltzen du “influencer” agentzia/sare guztien inbentarioa.

NYC-n sortua, bere lantaldea hainbat hiritan sakabanatuta dago (Bilbo, Buenos Aires, Madril eta New York), eta urtetako esperientzia dauka publizitatearen eta onlineko marketinaren munduan; konpainia global bat da, eta bere asmoa da “influencer”-en marketin sektoreko “Google AdSense” moduko bat bihurtzea. Beren helburuek hainbat enpresaren interesa piztu dute -hala nola, BBK, Angel Club, ESADE BAN eta NYCeko “family office” bat- eta horien guztien artean 450.000 €ko ekarpena egin dute lehen inbertsio errondan.

 

Kontinente guztietako 50.000 infuencer baino gehiagok erabiltzen dute Kasitoko gaur egun. Tresna baliagarria eskaintzen die 50etik gora agentziari, eta urtebetean lortu du haien bazkide teknologiko bihurtzea, beren negozioa eskalatzeko aukera ematen baitie kudeaketa optimizatzeko softwareari esker: influencer-en afiliazioa, kanpainen argitalpen automatikoa, neurketa, kontabilitatea…

Finantzaketa guztia produktuaren garapenera bideratzeko asmoz, Kasitoko-k hitzarmen bat sinatu du Parisko afiliazio-marketinaren sektoreko “Kwanko” enpresa erraldoiarekin, hitzarmen horren bidez Europa osora zabaltzeko Kasitoko marketplace-a. Hitzarmen horrek, mundu osoko 100.000 publisher baino gehiago barne hartzen dituenak, bermatzen du 25 milioi eurotik gora fakturatuko duela 2020ra arte. Une honetan, Kasitoko negoziatzen ari da AEBetako eta Latinoamerikako beste “ad network” batzuekin, Kwanko-rekin lortu duen hitzarmena erreplikatzeko.

Kasitoko startuparen sortzaileek badute esperientzia AEBetan garatutako beste ekimen ekintzaile batzuekin, 500 bat startupetatik igaro baitira eta background zabala barneratu baitute nazioarteko onlineko marketinaren arloan. Baina Bilboko bulegoetatik egin dute zabalkuntza-prozesu osoa.

Gorka Muñecas sortzaile eta zuzendari nagusiak esan du “Kasitoko dela munduko AdTech sektoreko proiektu disruptibo, eskalagarri eta anbiziotsuena. Finantzaketa erronda honekin erakutsiko dugu badugula monetizazio potentziala, eta horri esker, geure teknologia erabiliko da munduko sare garrantzitsuenetako influencer-en kanpaina guztiak kudeatzeko”.

+info: www.kasitoko.com

 

wake up eus
Ekintzailetza 3 uztaila, 2020
Beste albiste batzuk ekintzaileentzat. Asteko laburpena. Ekainaren 29tik, Uztailaren 3rako astea

Wake up!-ek Komunikabide eta Sareko Blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat...Leer más

Novia Salcedo empleo
BIND 4.0 ekitaldiaren IV. edizioak berriro gainditu ditu espektatibak, krisia gorabehera

  SPRI Taldeko Ekintzailetzako zuzendari Aitor Urzelaik ostiral honetan aurkeztuko ditu...Leer más

imh webinars
Ekintzailetza 1 uztaila, 2020
Ekintzailetzaren sustapena Industria eta Hezkuntza esparruan

Webinar honetan ekintzailetza industriala nola sustatu dezakegun aztertuko dugu, bereziki hezkuntza...Leer más

ETE berritzaileen finantzaketari buruzko jardunaldia

EIC Europako Berrikuntza Azeleratzaileak ETEen berrikuntza-, ekintzailetza- edo...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?