TIKTOK II: bideo biralen bidezko estrategia zure negozioarentzat (ONLINEKO WEBINARRA)
Kontzeptu nagusiak berrestea (estrategia, kontu mota, eduki mota)
Helburuak:
Algoritmoa sakon ulertzea
● TikTokek nola banatzen duen edukia (hasierako proba-fasea, atxikitzea eta interakzioa)
● Metrika gakoak: ikustaldiak, atxikipena, engagement
Edukia:
Eduki Motak
○ ETE/profesionalentzako formatu eraginkorrak: hezkuntza, behind the scenes, istorioak, etab.
○ Funtzionatzen duten TikToken adibide errealak eta zergatia
Hazkunde Organikoaren Estrategiak
● Erakartzearen garrantzia (hook) eta CTA bideo bakoitzean
● Joerak eta zure hobiarentzako eduki garrantzitsua
● Komunitatea eraikitzea (iruzkinei erantzutea, lankidetzak)
TikTok Salmententzat
● Salmenta modu naturalean integratzea (produktua/zerbitzua erakusten duen edukia)
● Ekintzarako deia biografian edo webgunean
● Tiktok Shop
● TikTok erabiliz salmentak handitu dituzten profesionalen eta ETE-en adibideak
Metriken eta Iterazioaren berrikuspena
● Zer analisi begiratu (atxikipena, shareak, profilaren bisitak)
● Edukia emaitzen arabera egokitzea (ondoen funtzionatzen duena errepikatu egiten da edo bilakaera izaten du)
Itxiera eta Amaierako Galderak
● Bi saioen ondorio globalak
● Zalantzak zuzenean argitzea
Norentzat
Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.
NOLA SARTU ONLINE WEBINARRERA?
Gure ikastaro guztiak ZOOM plataformaren bidez emititzen dira. Ikastaroaren bezperan, mezu elektroniko bat jasoko duzu esteka eta sarbide argibideekin.
Gogoratu ikastaro honetara izena eman duten pertsonek baino ezin dutela sartu eta bertan lekua berretsita izan behar dela.
● Aztertzen eta ikasitakoa aplikatzen jarraitzeko gonbidapena