Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

12 apirila, 2017
Zer egin komunikazio plan bat arin prestatzeko

SPRI Taldeak tailer bat antolatu du onlineko eta offlineko estrategia bat diseinatzeko.

Tailerra Outreach Tool kode irekiko metodologian oinarritzen da.

SPRI Taldeak tailer bat antolatu du onlineko eta offlineko estrategia bat diseinatzeko.

 

Gaur egun milaka kanal dauzkagu gure mezuak balizko bezeroei edo erabiltzaileei helarazteko. Baina ezertan hasi baino lehen, argi izan behar dugu zein mezu komunikatu nahi dugun eta nori interesatzen zaion. Horretarako, komunikazio estrategia bat diseinatu behar da, mezua interesatzen zaizkigun pertsonei irits dakien une eta modu egokienean eta, bide horretatik, erantzuna eraginkorra izan dadin.

 

SPRI Taldeak Enpresako Komunikazio Estrategia eta Plana – Egin zure on/offline plana eta kudeaketarako adierazleak tailerra antolatu du apirilaren 26 eta 27an, Garaia Enpresa Digitalaren bitartez. Ikastaroaren helburua da bertaratuei estrategia eraginkorrak diseinatzen laguntzea modu arin eta sinple batean, Outreach Tool metodologia baliatuz.

 

Komunikazio-planak egiteko kode irekiko tresna bat da, eta modu erabilerrazean diseinatuta dago, edozein antolakundek edo marka pertsonalek erabil dezan. Metodologiak jarraibide sinple batzuk ematen ditu argi definitzeko enpresaren ezaugarriak, bete beharreko helburuak, zein publiko segmenturi zuzenduta dagoen eta nolako mezuak bidali nahi dituen.

 

Ikastaroan tresna honen aplikazio praktiko bat egingo da, eta bertaratuek aukera izango dute onlineko eta offlineko komunikazioarekin lotutako oinarrizko kontzeptuak ikasteko. Ondoren, estrategia bat sortuko dute taldean. Hala, parte-hartzaile guztiek komunikazio-plan egituratu bat garatuko dute, eta berau osatzeko eta inplementatzen hasteko behar diren baliabideak eskuratuko dituzte.

 

Ikastaroa Garaia Berrikuntza Gunean egingo da, Arrasaten, eta Outreach enpresako Nagore de los Ríosek emango du. Jardunaldiak beraizik zuzentzen zaizkie enpresetako zuzendaritza-, komunikazio-, marketin- eta salmenta-sailetako arduradunei eta antolakunde barruko estrategiarekin lotutako beste sail batzuetako arduradunei.

IndeusBerriren bannerra
Enpresa digitala 31 maiatza, 2021
IndeusBerri: industria eta euskara uztartzen dituen informazioaren topagunea

IndeusBerri Industriaren Euskal Plataformaren berriak jasotzen dituen gunea da, baita industriaren...Leer más

Enpresa digitala 23 Marzo, 2021
Euskal enpresek urtean 18.000 euroraino jasoko dituzte teknologia berriak ezartzeko

  Euskal enpresek urtean 18.000 euroraino jasoko dituzte EIKTen (Elektronika, Informazio...Leer más

Enpresa digitala 15 Marzo, 2021
SPRIk Gipuzkoa Encounter ekitaldian azalduko du “Nola aplikatu adimen artifiziala 3D inprimaketan”

  SPRIk Enpresa Digitalaren bitartez parte hartuko du Gipuzkoa Encounter ekitaldiaren 15....Leer más

ETEek, mikroETEek eta langile autonomoek prestakuntza-ibilbide bat izango dute merkataritza elektronikoari buruz

Martxoaren 30etik aurrera, ETEek, mikroETEek eta langile autonomoek aukera izango dute SPRI Taldeak...Leer más

Enpresa digitala 11 Marzo, 2021
Ehunka teknologiazale bilduko dituen Gipuzkoa Encounterren parte hartuko du SPRI Taldeak

  Gipuzkoa Encounterrek ez dio urteroko hitzorduari huts egingo eta, aurreko edizioan...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?