NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Sare sozialak: estrategia gizarte-komunikabideetan

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:     Interesik gabekoa 2 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2019/10/29-tik aurrera 2019/10/31 arte: Barakaldo (Bizkaia)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Estrategia zehatza, bidera itzazu denbora- eta diru-inbertsioak sare sozialetan. Tailer honen bidez gizarte-komunikabideetan zure estrategia diseinatzen ikasiko duzu, estrategia zure negozio-helburuekin lotuz.

Gizarte-komunikabideen arloan diseinu-prozesu bat gauzatuko dugu, hartara, parte-hartzaileak prozesua errepikatu eta euren prozesuari aplikatzeko gai izan daitezen, euren estrategia optimizatuz edo beste marka batzuentzako estrategia berriak sortuz. 

Gure eguneroko bizitzan gomendatutako edukietan eta ekintzetan lan egingo dugu, bai eta gure urteko plangintzaren barruan ekintza berezien definizioan ere. 

Norentzat

Marketin eta komunikazio profesionalentzat, online presentzia duen negozio bat kudeatzen duten pertsonentzat eta, oro har, marketin-estrategia gauzatzeko sare sozialei etekina ateratzeko interesa duen ororentzat.

Baldintzak: nahitaezkoa izango da Facebook, Twitter eta Instagramen kontuak izatea eta sare sozialak kudeatzeko oinarrizko ezagutzak izatea. 

Egitaraua

1. eguna

1. Zertan lagun gaitzakete sare sozialek gure negozio estrategian?
2. Nola funtzionatzen duen ikusgaitasunak sare sozialetan. "Jaioberriak eta katakumeak".
3. Zerk eragiten du pertsonek sare sozialetan markak jarraitzea?
4. Gure estrategia sare sozialetan diseinatzeko pausoak.

Praktika: gizarte-komunikabideetako zure estrategia diseinatzea jarraibideak emanez.

2. eguna

1. Ekintza berezi-motak sare sozialetan, ikuspena lortzeko edo leialtzeko: promozioak, zozketak ... Adibideak.
2. Sare sozialetan kanpainen ezaugarriak.
3. Nola erabili publizitatea gure kanpainak eta/edo edukiak bultzatzeko. Gako nagusiak.

Praktika: Gizarte-komunikabideetako estrategiaren diseinuarekin jarraituko dugu, urtean bota ditzakegun ekintza berezietan zentratuz.

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Barakaldo (Bizkaia)

Data: 2019/10/29-tik aurrera 2019/10/31 arte

Prezioa: 50 €

  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: INGURALDE, informatika gela (Dolores Ibarruri pasealekua z/g, B lokala, Ibarra kalearekin bidegurutzea, 48901 Barakaldo)
  • Ordutegia: 14:00 - 16:40 tara
  • Iraupena: 8 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Amaia García Dosouto (notepierdasenlasredes.com)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: