NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Ikastaroa
Remarketing Google AdWordsen, nondik hasi?

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:     Interesik gabekoa 4 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2020/09/08-tik aurrera 2020/09/09 arte: Online
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Remarketinak zure Webgunea bisitatu edo mugikorretarako aplikazioa erabili duten pertsonei iragarkiak erakusteko aukera ematen du. Adibidez, erabiltzaileak ezer erosi gabe webgunea uzten dutenean, remarketinak haiekin kontaktatzen laguntzen dizu, webgunean nabigatzen, aplikazioak erabiltzen edo Googlen bilaketa egiten dituzten bitartean iragarki garrantzitsuak erakutsiz.

Gainera, remarketinarekin kanpainen emaitzak hobetu daitezke, erabiltzaileari gogoraraziz zein diren produktuen edo zerbitzuen onurak, webguneko bisitara itzultzeko aukera ematen  baitu.

Ikastaro honetan remarketin kanpaina bat sortzeko orduan kontuan hartu beharreko funtsezko erabakiak ezagutuko dituzu.

Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
15 lagunentzat mugatua.

 

Helburuak

Google AdWordsen publizitate kanpainak ezartzearen onurak transmititzea, remarketineko ekintzak eginez. Ikastaroan ikasiko duzu:

  • remarketinak nola funtzionatzen duen.
  • remarketina erabiltzeko arrazoiak.
  • remarketina erabiltzearen onurak.
  • remarketina erabiltzeko moduak.

 

Norentzat

Beren erakundeetan remarketin kanpainak ezartzen ikasi nahi duten profesional guztiak.

 

Edukia

  • Nola hasi remarketinarekin.
  • Remarketinaren oinarrizko elementuak.
  • Remarketineko etiketak eta zerrendak.
  • Remarketin kanpaina eraginkorrak diseinatzea.
  • Remarketin kanpainak sortzea Googleko display sarean.
  • Remarketin kanpainak sortzea Googleko bilaketa sarean.
  • Remarketin kanpainak sortzea YouTuben.
  • Google anaylitics eta google adwords remarketin kanpainetan integratzea.
  • Remarketin kanpainak optimizatzea.
  • Remarketin adibideak eta praktika onak.

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Online

Data: 2020/09/08-tik aurrera 2020/09/09 arte

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Miramon Enpresa Digitala
  • Ordutegia: 09:00 - 11:30 tara
  • Iraupena: 5 ordu
  • Antolatzailea: Miramon Enpresa Digitala
  • Honek emana: Pablo Jiménez Zamora (Otromarketing)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: