NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn eta YouTube (online)

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:      0 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2020/06/01-tik aurrera 2020/06/05 arte: online
  • 2020/06/16-tik aurrera 2020/06/18 arte: Online
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete.

Facebook, Twitter, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta.

Tailer honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial horietan, eta helburuen eta estrategien arabera zenbait ekintza abian jartzeko orduan zein izango diren urrats egokiak aztertuko dugu.

Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.

15 lagunentzat mugatua.

 

Norentzat

Sare sozialetan publizitate-kanpainak nola erabili eta ezarri jakin nahi duten antolakundeetako profesionalentzat.

Tailerrera etorri ahal izateko, kontu bat sortuta izan behar duzue eta aldez aurretik zerbait jakin behar duzu bost sareetako erabiltzaile moduan.

 

Edukia

Sare sozialetako publizitateari buruzko sarrera

Facebook Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Facebooken segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Jarraipenerako metrikak.
  • Informazio-atalak egitea.

Twitter Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Twitterren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Jarraipenerako metrikak.
  • Informazio-atalak egitea.

Instagram Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Instagramaren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Jarraipenerako metrikak.
  • Informazio-atalak egitea.

LinkedIn Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • LinkedInen segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Jarraipenerako metrikak.
  • Informazio-atalak egitea.

YouTube

  • Bideo-kanpainak.
  • Iragarkien formatuak.
  • Optimizazio eta jarraipenerako metrikak.

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Beteta

online

Data: 2020/06/01-tik aurrera 2020/06/05 arte

Prezioa: 50 €

Lekuak agortuak. Itxarote zerrendaren izen ematea.
Pertsona batek aurreinskripzioa egiten badu ikastaroko plazak agortu ondoren, itxaron-zerrendan sartuko da azken orduko bajaren bat badago ere. Ikastaroa berriro antolatzen bada, itxaron-zerrendan daudenei abisatuko zaie.
  • Agentzia koordinatzailea: Araba Enpresa Digitala
  • Ordutegia: 10:00 - 13:30 tara (Ekainaren 1ean, 3an eta 5ean)
  • Iraupena: 10o 30'
  • Antolatzailea: Araba Enpresa Digitala
  • Honek emana: Pablo Jiménez Zamora (otromarketing.es)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago

Online

Data: 2020/06/16-tik aurrera 2020/06/18 arte

Prezioa: 50 €

  • Agentzia koordinatzailea: Garaia Enpresa Digitala
  • Ordutegia: 15:00 - 18:30 tara
  • Iraupena: 10 o. 30'
  • Antolatzailea: Garaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Pablo Jimenez (Otromarketing)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: