NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Nola aukeratu e-mail marketineko tresnarik egokiena (online)

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:      0 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
E-mail marketina, behar bezala erabiltzen denean, Marketin digitaleko teknika eraginkorrenetako eta ekonomietako bat izaten da. Horren ondorioz, kanpainak egiteko tresnak ugaritu egin dira, eta, ziur asko, MailChimp da ezagunenetako eta hedatuenetako bat.

Hala ere, enpresa txiki eta ertainentzat eta negozio txikientzat egokiagoak izan daitezkeen beste tresna asko daude, bai merkeagoak direlako, bai erabiltzeko errazagoak direlako.

Tailer honetan ez da tresna zehatz baten erabilera ikasiko. Tailerraren helburua email marketineko tresnen funtzionalitate ohikoenen ikuspegi orokorra eskaintzea da, negozio bakoitzerako tresnarik egokiena aukeratzea errazteko irizpide gisa.

Ikastaro hau online emango da zoom-konferentzia bideo-plataformaren bidez.
Edukiera mugatua: 15 pertsona.

 

Nori zuzendua

Marketineko profesionalak eta ETE eta mikroETEen departamentu komertzialak.

 

Edukia

  • Sarrera: jardunbide egokiak eta oinarrizko lege-alderdiak
  • Email marketineko tresnetan ohikoenak diren funtzionalitateak
  • Tresna bat aukeratzeko irizpide nagusiak
  • Tresnen konparazioa



NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: