NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Ekitaldia
Modako formula: Inbound marketina

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:      0 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2019/12/11: Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Deusto Business Alumni-k jardunaldi honetan parte hartzera gonbidatzen zaitu. Abenduaren 11n izango da (asteazkena), Tokiski aretoan, Deusto Business Schoolen Donostiako campusean. SPRI Taldearekin lankidetzan egiten dugun Kudeaketa eta Teknologia hitzaldi-zikloaren barruan dago ekitaldia.

 

Marta Iraola DonosTIKen sortzaile eta gerenteak parte hartuko du ekitaldian.

Duela urte batzuk balio zuenak orain, jada, ez du balio. Erosteko erabakia hartzeko prozesua ez da aldatu, baina ohiturak erabat aldatu dira. Estrategia zaharrak erabiltzen jarraitzen dugu, baina bezeroarengandik/kontsumitzailearengandik urruntzen gaituzte.

Enpresok, saltzen dugunean, beste modu batean saldu behar dugu, bezeroari edo bezero potentzialari lagunduz, behar bat sortu eta lehenengo ideia duenetik hasi eta azken transakziora arte.

Ekitaldi honetan, ikuspegi praktiko batetik ezagutuko duzu zer den inbound marketina, zer urrats eman behar diren ezartzeko, zer tresna behar diren, zer kostu izan dezakeen...

Bukaeran, aperitibo bat eskainiko zaie parte-hartzaile guztiei, eta orduan ere izango da Marta Iraolarekin hitz egiten jarraitzeko aukera.

 

Hurrengo edizioak

Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa)

Data: 2019/12/11

Prezioa: Doakoa

  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Tokiski aretoa, Innogune eraikina, Mundaiz bidea 50
  • Ordutegia: 18:30 - 20:00 tara
  • Iraupena: Ordu t´erdi
  • Antolatzailea: Deusto Business Alumni, SPRIren laguntzarekin

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: