NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Marketina mugikorra da - Estrategia eta erabakitasuna

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:     Interesik gabekoa 2 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Ikusi zer aukera ematen dituen mugikorraren bidezko marketinak, zer egin, nola egin eta nola lortu itzulkinak estrategia eta jarduera egokien bidez.

Mugikorraren bidezko marketina (mobile marketing) gero eta garrantzitsuagoa da edozein enpresaren marketin digitalean.

Enpresa sustatzeko jarduera digitaletan (hedapena, sustapena, posizionamendua, diferentziazioa, bezeroak eta salmentak) mugikorraren bidezko marketinak zer aukera ematen dituen jakiteko gogoz dauden eta negozio digitalen nahiz enpresetako marketinaren ardura dutenei zuzendutako tailerra da.

 

Norentzat

Zuzendari nagusiak, eta negozio-, marketin- eta salmenta-zuzendari eta -arduradunak.

 

Egitaraua

  • Sarrera
  • Responsive Design
  • Mugikorreko aplikazioak
  • QR kodeak
  • Sare sozialak
  • Errealitate areagotua
  • SMSak
  • Mobile Commerce
  • Advertising
  • Mobile Analytics

 

Baldintzak

Hauei buruzko ezagutzak izatea: ingurune digitalak, marketina, negozioa eta enpresa.

 




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: