NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
MailChimp: emailing kanpainen bidalketen automatizazioa (online)

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:      0 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2020/09/17-tik aurrera 2020/09/18 arte: Online
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
MailChimp posta elektronikoko marketin-plataformak funtzio indartsua du mezu elektronikoen kanpainen bidalketa automatizatzeko, data baten, gertaera baten edo gure bidalketen barruko jardueraren eta interakzioaren bidez. MailChimpen 'Automate' funtzioak segmentazio, programazio eta diseinu tresnak biltzen ditu pakete erabilerraz batean, marketin eta birmarketin ekintzak banan-banan gauzatzeko.

Kanpaina konplexuagoak diseinatu ahal izango ditugu, adibidez, erabiltzaileak gure bidalketekin duten portaeraren arabera mezu elektroniko berriak automatikoki bidaliko dituztenak, ireki ez dutenei edota erosketa-saskian produktuak ordaindu gabe dituenei mezu elektroniko bat bidaliko dietenak, etab.  

Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
15 lagunentzat mugatua. 

 

Helburuak 

  • MailChimp plataforman kanpainen bidalketak automatizatzeko tresnak menderatzea lortzea. 
  • Nire enpresan email marketinekin lotutako atazak mekanizatzea

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teoriko baten gainean ezagutza desberdinak aplikatuko dira, ordenagailuan zuzenean egindako adibide praktikoen bidez asimilatzeko. 

 

Nori zuzendua

MailChimp tresnaren erabileran sakontzeko eta emailing automatikoko kanpainen estrategia abian jartzeko beharra duten edozein sektoretako profesionalak.



Lantegi honetan parte hartzeko baldintzak

Tailer hau behar bezala jarraitu ahal izateko, beharrezkoa da aldez aurretik MailChimpen ezagutzak eta esperientzia izatea, baita MailChimp kontu propioa izatea ere funtzionamenduan.



Programa

  • Doako kontuaren eta ordainketa-kontuaren aukerak 
  • Aurrez definitutako segmentuen erabilera 
  • Erabiltzaile berriei/aktiboei/ez-aktiboei egindako bidalketak
  • Erabiltzaile berriei bidalketak, data batetik edo aurretiko kanpainaren bidalketatik
  • Automatizazioen kontzeptuak eta egitura
  • Balizko jaurtigailu automatikoak
  • Automatizazio motak
  • Automatizazio-estrategia
  • Lan-prozesuak
  • Egutegia, aktibatzailea eta edukia
  • Ongietorri mezuak
  • Kanpaina automatikoak editatzea
  • Bidalketaren osteko ekintzak
  • Automatizazioa erabiltzaile-jardueraren arabera (ireki, ez ireki, klikatu, ez klikatu)
  • Automatizazioa interakzio bidez bidalketaren edukiarekin
  • Bezero potentzialentzako/berrientzako/first time/fidelizatuentzako bidalketak
  • Online dendarako konexioa
  • "Erosketa-orga abandonatu" mezuak
  • Produktua birbideratzea
  • Bezeroaren birkaptazioa
  • Lehen erosketa
  • Automatizazio-errendimendua
  • Emaitzen estatistikak

 

Hurrengo edizioak

Online

Data: 2020/09/17-tik aurrera 2020/09/18 arte

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Araba Enpresa Digitala
  • Ordutegia: 10:00 - 12:00 tara
  • Iraupena: 4 ordu
  • Antolatzailea: Araba Enpresa Digitala
  • Honek emana: Dani Arrilucea
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: