NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
MailChimp aurreratua: reportak, datu-baseak eta formularioak

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:   Interesik gabekoa   14 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2019/11/25: Barakaldo (Bizkaia)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.

 Tailer honen bidez, datu-baseen kudeaketa aurreratuan, lortutako emaitzen azterketan, remarketineko ekintzetan, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzean eta aplikazioaren datu-basean zuzenean erabiltzaileak lortzeko erremintetan sakondu nahi dugu. 

 

Betekizunak

MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu. 

 

Helburuak  

  • Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren. 
  • Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea. 
  • Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.

 

Norentzat

MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.

 

Egitaraua  

  • Datuen kudeaketa.
  • Zerrenda bakarrerantz: taldeak.
  • Zenbait zerrendaren bidez arazoak konpondu.
  • Zerrendak fusionatzea.
  • Bidalketak segmentatzea.
  • Bajak kudeatzea eta aztertzea.
  • Erreboteak eta arrazoiak kudeatzea.
  • Erantzunen azterketa zehatza.
  • Erantzunak eta helburuak bete izana.
  • Erabiltzaileen araberako jarraipena.
  • Datuak geroko kanpainetarako ustiatzea.
  • Remarketin.
  • Datu-baseen formularioak.
  • Itzulpena.
  • Datuak biltzeko formularioak diseinatzea.
  • Datu eguneratzeko formularioa.
  • Bajen formularioa. 
  • Opt-in bikoitza.
  • Gainontzeko formularioak.
  • SPAM ekiditea.
  • Google Analytics integratzea. 
  • Sare sozialetan integratzea: MailChimp Social Cards

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Barakaldo (Bizkaia)

Data: 2019/11/25

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: INGURALDE, informatika gela (Dolores Ibarruri pasealekua z/g, B lokala, Ibarra kalearekin bidegurutzea, 48901 Barakaldo)
  • Ordutegia: 09:30 - 13:30 tara
  • Iraupena: 4 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Daniel Arrilucea
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: