NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
MailChimp aurreratua: reportak, datu-baseak eta formularioak

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:   Interesik gabekoa   14 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2020/01/30: Zamudio (Bizkaia)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.

"MailChimp: email bidezko marketin sozialagoa, irekiagoa eta kolaboratiboagoa" izeneko tailerrari jarraipena emateko asmoz, zeinak MailChimp delakoaren oinarriak erakusten baitituen, bigarren tailer aurreratu honetan, besteak beste, honako alderdi hauek sakonduko ditugu: datu-basearen kudeaketa aurreratua, lortutako txostenen analisia, remarketing-ekintzak, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzea eta aplikazioaren datu-basean erabiltzaileak zuzenean erakartzeko tresnak.. 

 

Betekizunak

MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu. 

 

Helburuak  

  • Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren. 
  • Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea. 
  • Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.

 

Norentzat

MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.

 

Egitaraua

  • Audientziaren kontzeptu berria.
  • Doako kontuen muga berriak.
  • Datuen kudeaketa.
  • Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra (DBEO).
  • Erabiltzailearen eskubideen kudeaketa.
  • Zerrenda bakarrerantz - Taldeak.
  • TAG-en erabilera.
  • TAG-en eta Taldeean arteko desberdintasunak.
  • Hainbat zerrenda erabiliz arazoak konpontzea.
  • Segmentuak sortzea.
  • Segmentazio aurreratua bidalketetan.
  • Datu-baseen inprimakiak.
  • Itzulpena.
  • Datuak biltzeko inprimakia diseinatzea.
  • Datuak eguneratzeko inprimakia.
  • Baja emateko inprimakia.
  • Opt-in bikoitza.
  • Gainerako inprimakiak.
  • Bajen analisia eta kudeaketa.
  • Erreboteen kudeaketa eta arrazoiak.
  • Txostenen analisi sakona.
  • Txostenak eta helburuak betetzea.
  • Erabiltzaile bakoitzeko jarraipena.
  • Datuak ustiatzea etorkizuneko kanpainetan erabiltzeko.
  • Remarketing-a.
  • SPAM-a ekiditea.

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Zamudio (Bizkaia)

Data: 2020/01/30

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Bizkaiko Teknologi Elkartegia. Laida Bidea, 204 eraikina
  • Ordutegia: 09:30 - 13:30 tara
  • Iraupena: 4 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Daniel Arrilucea
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: