NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
SEO lokala eta Google My Business (2020 eguneratua) (Online)

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:      0 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
SEO lokala Covid-19 ondorengo garaietan SEO lokalaz ari garenean leku geografiko konkretu batean posizionatu nahi dugula adierazten ari gara bertan egoitza fisikoak ditugulako eta bertara bezeroak erakarri nahi ditugulako.

SEO lokal estrategia bat garatzeko Google My Business tresnaz baliatu behar dugu bai mukigorretako bilaketetan edota mahai gainekoetan. Pandemia garaian, Googlek tresna honen funtzionalitateak bereziki eraldatu ditu eta garrantzitsua da eguneratuta mantentzea.

Erabiltzaileen beharrak ere aldatu dira eta honekin batera interneten duten konportamendua, hori dela eta, bereziki garrantzitsua da momentu hauetan digitalki aktiboak izatea eta SEO lokala bultzatu ez bakarrik Google My Business bidez.
 

Programa

  • Zer da SEO lokala
  • Webgunearen optimizazioa bilaketa lokalei begira
  • Google My Business fitxa nola mantendu eguneratuta:
    • Irekiera ordutegiak
    • Atributo berriak: ‘eramateko, ‘etxerako’
    • Google Post: edukien difusioa (produktuak, ekitaldiak, …)
    • Laguntzarako estekak: ‘donazioak’ eta ‘opari txekekak’
    • Mezularitza: berezorekin zuzeneko kontaktua
  • Beste tresna batzuk (Facebook Local, etabar)
  • Nola ekidin Google penalizazioak
  • Berrogeialdi ondorengorako aholkuak

Nori zuzendua

Tailerra Interneteko tokiko posizionamenduaren estrategia landu edo hobetu nahi duten sektore guztietako, industria zein zerbitzuetako enpresaburu, webmaster edo herriko negozioetako jabeei zuzenduta dago.




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: