NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Kongresua
Indusmedia 2018 – Enpresa Industrialentzako Marketin Digitala

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:     Interesik gabekoa 5 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2018/10/23: Hernani (Gipuzkoa)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Indusmedia, empresa industrialei zuzendutako marketing digitalari buruzko kongresuaren 7. ediziora etorri nahi duzu? Edizio honetan, beste behin ere, empresa industrialak dira foku garrantzitsuena. Hauek ardatz bezala hartuta, aurten ere protagonismoaz jazten dituen programa osatu dugu. Sektoreko profesionalengan eta beste empresa industrialetako arduradunengan ikasteko aukera izango dute.

Programa 3 blotekan zatitu dugu:

  • Profesionalen hitzaldiak
  • Enpresa kasu praktikoak
  • Taller praktikoak

Industria enpresa bateko marketin edo komunikazio arduraduna bazara, eta zure estrategia digitalaren garapenean parte hartze aktiboago bat izan nahi baduzu, ezin duzu kale egin jardunaldi honetara.

Helburua

Industria enpresetako negozio, marketin eta komunikazio arduradunak ahalduntzen jarraitzea, sektoreko enpresen bizipenak entzunez eta tailer praktikoetan aurrera egiteko ideiak eta egitekoak proposatuz parte hartuz.

Programa

  • 9:00 Harrera eta izen-ematea
  • 9:30 Kongresuaren irekiera ekitaldia. Aitor Cobanera- Teknologia eta Berrikuntzako Zuzendaria- SPRI Taldea
  • 9:45 "Nazioarteko SEO estrategia:  Zure Webaren nazioarteko ikusgarritasuna handitzea". Aleyda Solis
  • 10:45 "SEO oporretan". Fran Murillo
  • 11:30 Networking - Kafea
  • 12:00 Enpresako kasu praktikoa: Lufe - Enrique Arrillaga 
  • 12:20 Enpresako kasu praktikoa: Mapner - Mikel Irizar 
  • 12:40 Enpresako kasu praktikoa: Geka - Jose Larreategi
  • 13:15 Partehartzaileak tailer hauen artean bat aukeratu behar du:
    • 1 Tailerra: Noelia Jimenez - "Coprywriting estrategikoa salmenta eskutitz egokiak idazteko"
    • 2 Tailerra: Ricardo Tayar - "Webgune edo aplikazioen definizio egokia bezeroak erakartzeko"
  • Inskripzioa buruto ondoren, korreo elektronikora helduko da tailer aukeraketa formularioa. Tailer esleipena eskaera ordenaren arabera eta lekuaren arabera egingo da. Egokitutako tailerra emailez komunikatuko da.
  • 14:15 Agurra eta itxiera

 

Hurrengo edizioak

Hernani (Gipuzkoa)

Data: 2018/10/23

Prezioa: Doakoa

  • Agentzia koordinatzailea: Garaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Ideo-Orona (Hernani)
  • Ordutegia: 09:00 - 14:00 tara (9:00 - 14:00)
  • Iraupena: 5 0.
  • Antolatzailea: SPRI - Garaia Enpresa Digitala

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: