NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Google Ads Esperientzia berriarekin bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:   Interesik gabekoa   17 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2019/09/14-tik aurrera 2019/09/21 arte: Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira.

Duela gutxi Google-k bere plataforma guztia eguneratu du eta publizitate-akzio guztien errendimendu handiena lortzeko garrantzitsuak diren berritasunak eta aldaketak gehitu ditu.

Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu.

 

Nori zuzendua

Antolakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei.

 

Helburuak

Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta.

Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu:

  • Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen.
  • Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren.
  • Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren.
  • Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen. 

 

Edukia

  • Emaitzen marketinari buruzko sarrera:
    • SEO eta SEM
  • Nola hasi Google Ads-ekin:
    • Hasierako kokapenetan agertzea
  • Google Ads Esperientzia berriaren oinarrizko elementuak
  • Bilaketa sareak eta display
  • Google Ads kanpaina bat planifikatzea:
    • Hitz gakoak aztertzea
    • Hitz egokiak aurkitzea
  • Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea
    • Kontu baten oinarrizko antolaketa
    • Elementu bereizlearengatik segmentatzea
  • Kanpainen egitura eta diseinua
  • Google Ads Esperientza berrian kanpaina bat sortu eta zabaltzea
  • Iragarkiak luzatzea
  • Bilaketa-sareetan eta Dispaly-n Remarketina
  • Bideo-kanpainak
  • Google Ads kanpaina bat optimizatzea:
    • Kontua monitorizatzea
  • Google Ads-en interpretazioa eta reportinga

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak.

 

Hurrengo edizioak

Beteta

Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa)

Data: 2019/09/14-tik aurrera 2019/09/21 arte

Prezioa: 50 €

Lekuak agortuak. Itxarote zerrendaren izen ematea.
Pertsona batek aurreinskripzioa egiten badu ikastaroko plazak agortu ondoren, itxaron-zerrendan sartuko da azken orduko bajaren bat badago ere. Ikastaroa berriro antolatzen bada, itxaron-zerrendan daudenei abisatuko zaie.
  • Agentzia koordinatzailea: Miramon Enpresa Digitala
  • Lekua: BIC Gipuzkoa. Mikeletegi pasealekua 83, 1. 20009 Donostia
  • Ordutegia: 09:00 - 14:00 tara
  • Iraupena: 10 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Miramon Enpresa Digitala
  • Honek emana: Pablo Jiménez Zamora (Otromarketing)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: