NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Google Analytics-i buruzko tailer praktikoa

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:    Interesik gabekoa  28 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Web gune bat edukitzea ez da nahikoa, nork bisitatzen gaituen, nola ezagutu gaituen eta gure web gunean zer egiten duen jakin behar dugu.

Tailer honetan, web gunari jarri dizkiogun helburuak abiapuntu gisa hartuz, Google Analytics erabiltzen ikasiko dugu, modu egoki batean konfiguratuko dugu eta aginte panel bat definitu, non, begiratu bakarrean, adierazle gako guztiak ikusiko ditugun.

 

Helburua

Google Analyticsi errendimendu handiagoa ateratzea gure negozio estrategiara egokituz eta web gunearen jarraipena sinplifikatuz.

 

Nori zuzendua

Web gunea enpresa ezagutarazteko, zerbitzuak edo edukiak eskaintzeko… erabiltzen duten profesionalak eta horrek duen eragina ezagutu nahi dutenak.

 

Programa

  • Gure web gunean negozioko helburuak identifikatu
  • Negozioko helburuei adierazleak jarri
  • Google Analytics ezagutu:
    • Tresna web gunearekin integratu
    • Tresna martxan jarri
    • Lehenetsitako txosten, dimentsio eta neurketak ezagutu
    • Tresna jarraipen onena egiteko konfiguratu:
      • Ikuspegiak, iragazkiak
    • Konfigurazio aurreratua:
      • Segmentuak, ekitaldiak, bihurketa, bihurketa inbutuak, txosten pertsonalizatuak
    • Konfigurazio gehigarria:
      • Alertak, lasterbideak, txostenak programatzea
  • Negozioko informaziora sartzea erraztuko diguten aginte panelak definitu
  • Emaitzak aztertzeko oinarriak ezartzea

 




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: