NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Ekitaldia
Google AdWords vs. Facebook Ads: zer publizitate da eraginkorragoa nire negozio edo enpresarentzat?

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:     Interesik gabekoa 2 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Google eta Facebook gure herrialdeko liderrak dira online-publizitateko inbertsioari dagokionez. Enpresak beren aurrekontuen zati handi bat erabiltzen ari dira plataforma horietan, komunikazio digitalerako.

Digitalizazioaren ahalmen guztia aprobetxatzeko, enpresek eta negozioek Googlek eta Facebookek eskaintzen dituzten aukera ezberdinak ezagutu behar dituzte, beren negozio-helburuak lortzeko aukerarik eraginkorrenaren alde apustu egiteko.

Saioan plataforma bien aukerak aztertuko ditugu, eta enpresentzako publizitate-testuinguru nagusiak ezagutuko ditugu.

 

Hizlaria

Pablo Jiménez Zamora (otromarketing.es). Aditua online komunikazio-estrategietan, marketin digitalean, SEM posizionamenduan eta Google Adwordseko, Facebookeko eta sare sozialetako PPC kanpainetan.

 




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: