Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

23 maiatza, 2017
Errealitate birtuala sektore industrialean entrenatzeko

Ludus konpainia bizkaitarrak, arrisku egoerak ingurune seguru batean birsortzeko aukera ematen duen simulazio sistema bat du

Ludus konpainia bizkaitarrak, arrisku egoerak ingurune seguru batean birsortzeko aukera ematen duen simulazio sistema bat du

 

Errealitate birtuala, erreferentzia- teknologietako bat da 4.0 Industriaren paradigma berrian. Teknika honetan oinarritutako sistemek, zenbait prozesu industrialen eraginkortasuna eta produktibitatea hobetzeko aukera eskaintzen dute, horregatik, bere erabilera sektore desberdinetan jada egia da.

 

Testuinguru honetan, Ludus konpainia bizkaitarrak, errealitate birtualaren bitartezko simulazio sistema bat garatu du, sektore industrialeko eta larrialdien zerbitzuko profesionalen trebakuntza eta entrenamendurako. Plataforma teknologiko honek, arrisku- egoerak ingurune seguru batean simulatzeko aukera ematen du, langileen ikasketa erraztu eta erabakiak hartzeko momentuan laguntzeko asmoz.

 

Ludus-eko CEO Mikel Cearsolok azaltzen duen bezala, euskal enpresak garatutako plataforma k potentziala du sektore energetikoak, bereziki, eolikoan, elektrikoan eta oil&gas-ean. Halaber, automobilgintza, aeronautika edo trena bezalako sektoreetako enpresen artean ere eskaera du.

 

Larrialdien alorrean, Ludus-en simulagailuak, ingurune desberdinetan eta etengabe aldatzen diren baldintza meteorologiko eta arriskuetan aurkitzen diren polizia, suhiltzaile eta erreskate taldeen entrenamendua ahalbidetzen du. Trebakuntza osagarrirako erreminta gisa balio duen sistemak, banakako edo taldeko erabaki taktikoak hartzeko gaitasunak ebaluatzen ditu.

 

“%100ean errealistak diren inguruneak birsortzen ditugu eta lan arriskuak birtualizatzen ditugu, langileek, dauden arriskuak ikus, lehen pertsonan bizi eta eragin ditzaketen ondorioak ikus ditzaten”, azaldu du Mikel Cearsolok.
Teknologiak modulu desberdinak ditu, hala nola, simulazio berera denbora errealean zenbait pertsona konekta daitezen ahalbidetzen duen erabiltzaile anitzeko sistema bat, ahotsa antzemateko teknologia bat, edo simulazioarekin erlaziorik ez duen pertsona batek, simulazioan bertan zer gertatzen dena kontrolatu ahal izateko gainbegiratze sistema bat.

 

Plataformak gainera, simulazioarekin erlazionatutako datu guztiak, hau da, detektatutako arriskuetatik hasi eta langileen aurrerabide-kurbara artekoak biltzen dituen estatistika sistema bat du, beti ere datuak sortze aldera.

Mikel Cearsolo, CEO de Ludus

Basque Industry 4.0 30 uztaila, 2020
SPRI taldeak lideratutako adituen nazioarteko taldeak aztergai du nola eragin dion osasun-krisiak emakumeen egoerari industrian

11 herrialdetako 17 adituk, SPRI Taldeak lideraturik bere Ekimen Estrategikoetako arduradun...Leer más

First Lego League España
Basque Industry 4.0 28 uztaila, 2020
Bi euskal talderen berrikuntza eta ekintzailetza saritua izan da First Lego League España lehiaketan

Euskadi punta-puntako eskualdea da berrikuntzaren sektorean, eta  etorkizunari...Leer más

Autoescuela Tawity
Errealitate birtualeko eskolekin eta ibilgailu elektrikoekin, autoeskolen etorkizuna Euskadira heldu da

Tawity izeneko start-upak errealitate birtualeko teknologia eta ikuspegi ekologikoa batu ditu...Leer más

Basque Industry 4.0 27 uztaila, 2020
171 euskal enpresak 1,3 milioi euroko laguntzak jasoko dituzte zibersegurtasun industriala bultzatzeko

  SPRI Taldeak kudeatutako programa honen hirugarren edizioak 3,3 milioi euroko inbertsioa...Leer más

Mondragon Unibertsitatea y Open Cloud Factory impulsan un nuevo laboratorio de Industria 4.0, abierto a empresas

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?