Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

10 abendua, 2015
Bezeroak Kaptatu, Konbentzitu eta Kontserbatu…

Leialtzea marketineko kontzeptu bat da, eta bere helburua da publiko jakin bat produktu edo zerbitzu bati leial egotea, modu jarraituan edo aldizka: salmenta bakoitza hurrengoaren hasiera bihurtzea.

Beren filosofia bezeroei egoki zuzenduta duten negozioek oso aintzat hartzen dituzte bezeroen beharrizanak, beren estilo eta preferentzia aldaketak: bezeroekin batera aldatzen dira edo modu pertsonalizatuan egokitzen dira, bezeroak ezberdinak, bakarrak eta asebeteak senti daitezen.

 

Leialtze ekintza guztien asmoa da harreman egonkorra eta iraunkorra sortzea negozioaren eta bezeroen artean, gogoan harturik beti hiru K-Hitzak: Kaptatu, Konbentzitu eta Kontserbatu.

 

Kaptatu

Helburu duzun publikoari zure negozioren alderako interesa piztu behar diozu. Saia zaitez ahal duzun guztietan publiko hori harritzen, emozionatzen. Jakinaraz iezazkiozu zure produktu eta zerbitzuen abantailak, lagundu iezaiozu imajinatzen, zeure zerbitzu-produktuak desiratzen lehiakideenen gainetik.

 

Konbentzitu

Erantzun zure bezeroen igurikipenei eta saiatu igurikipen horiek gainditzen, itxaroten dutena baino zertxobait gehiago emanez beti. Bezeroak jaso uste duena bezeroari ematea kalitatea da. Aldiz, itxaroten duena baino gehiago ematea bikaintasuna da.

 

Kontserbatu

Gogoratu bezeroari hor gaudela beti bere zerbitzura eta, gure bezeroa delako, eskertu eta saritu egingo dugula bere leialtasuna, abantailak emanez produktuan, zerbitzuan, prezioan, e.a.

 

Leialtze plan arrakastatsuenetan bezeroari etengabeko abantailak ematen zaizkio erosketa edo eskari bat egiten duen bakoitzean, dela dirutan edo dela produktu eta zerbitzu gehiago emanez. Hala, hegazkin konpainiek, hotelek, gasolindegiek… “puntuak” oparitzen dituzte. Pilatutako puntuen truke bezeroak bidaiak, hoteletako egonaldiak, turismo eta gastronomia jarduerak e.a. lortzen ditu. Beste establezimendu batzuek -esaterako janari, dekorazio, arropa eta osagarri denek- saltzen dituzten produktuak eurak oparitzen dituzte, beti ere helburutzat harturik gorago esan duguna: salmenta bakoitza izan dadila hurrengoaren hasiera.

 

Eta leialtze maila altuena lortu nahi baduzu, pertsonalizatu bezeroekin dituzun harremanak, ez baztertu buruz buruko tratua, saiatu beti bezeroa ahalik eta ongien sentiarazten, erraztu bidea bezeroari zure  produktu eta zerbitzuetara heltzeko eta saiatu beretakotzat har ditzan eta produktu-zerbitzu horiek kontsumituz edo gozatuz emoziona dadin; hala egiten baduzu zure bezeroak zure saltzaile hoberenak bihurtuko dira; saia zaitez erreferentzia zaitzaten, saritu beren preskzipzioa eta denboraren buruan gomendatu egingo zaituzte. Gogoratu “ahoz ahokoa” dela  sekula asmatu den marketin tresna indartsuena!

 

Berrikuntza 11 urtarrila, 2021
Viuda de Sainz enpresak obra publikoen ingurumen-inpaktua minimizatzen duen ekozubi bat sortu du

50. hamarkadan sortutako familia - enpresari jarraipena emanez sortu zen Viuda de Sainz enpresa...Leer más

Berrikuntza 4 urtarrila, 2021
Birziklatzen zailak diren hondakinen bigarren bizitza bermatzeko 4.0 tresnak

EAEko 13 eragile, horien artean, enpresak, teknologia-zentroak eta klusterrak, konponbideak...Leer más

Aitor Urzelai, director del Grupo SPRI
Berrikuntza 28 abendua, 2020
Aitor Urzelai: “Eraldaketa-une honetan, enpresak aukerak identifikatzen lagundu behar ditugu”

Aitor Urzelaik hiru hilabete bete ditu abenduan SPRI Taldearen buru bezala. Bere erronken artean,...Leer más

Rem-Iru Producción
Berrikuntza 23 abendua, 2020
Rem-Iru: 20 urte xaflaren eraldaketa-munduan berrikuntzak egiten

20 urteko esperientziarekin, Rem-Iru xafla eraldaketan eta mota guztietako produktu metalikoen...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?