Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

10 abendua, 2015
Bezeroak Kaptatu, Konbentzitu eta Kontserbatu…

Leialtzea marketineko kontzeptu bat da, eta bere helburua da publiko jakin bat produktu edo zerbitzu bati leial egotea, modu jarraituan edo aldizka: salmenta bakoitza hurrengoaren hasiera bihurtzea.

Beren filosofia bezeroei egoki zuzenduta duten negozioek oso aintzat hartzen dituzte bezeroen beharrizanak, beren estilo eta preferentzia aldaketak: bezeroekin batera aldatzen dira edo modu pertsonalizatuan egokitzen dira, bezeroak ezberdinak, bakarrak eta asebeteak senti daitezen.

 

Leialtze ekintza guztien asmoa da harreman egonkorra eta iraunkorra sortzea negozioaren eta bezeroen artean, gogoan harturik beti hiru K-Hitzak: Kaptatu, Konbentzitu eta Kontserbatu.

 

Kaptatu

Helburu duzun publikoari zure negozioren alderako interesa piztu behar diozu. Saia zaitez ahal duzun guztietan publiko hori harritzen, emozionatzen. Jakinaraz iezazkiozu zure produktu eta zerbitzuen abantailak, lagundu iezaiozu imajinatzen, zeure zerbitzu-produktuak desiratzen lehiakideenen gainetik.

 

Konbentzitu

Erantzun zure bezeroen igurikipenei eta saiatu igurikipen horiek gainditzen, itxaroten dutena baino zertxobait gehiago emanez beti. Bezeroak jaso uste duena bezeroari ematea kalitatea da. Aldiz, itxaroten duena baino gehiago ematea bikaintasuna da.

 

Kontserbatu

Gogoratu bezeroari hor gaudela beti bere zerbitzura eta, gure bezeroa delako, eskertu eta saritu egingo dugula bere leialtasuna, abantailak emanez produktuan, zerbitzuan, prezioan, e.a.

 

Leialtze plan arrakastatsuenetan bezeroari etengabeko abantailak ematen zaizkio erosketa edo eskari bat egiten duen bakoitzean, dela dirutan edo dela produktu eta zerbitzu gehiago emanez. Hala, hegazkin konpainiek, hotelek, gasolindegiek… “puntuak” oparitzen dituzte. Pilatutako puntuen truke bezeroak bidaiak, hoteletako egonaldiak, turismo eta gastronomia jarduerak e.a. lortzen ditu. Beste establezimendu batzuek -esaterako janari, dekorazio, arropa eta osagarri denek- saltzen dituzten produktuak eurak oparitzen dituzte, beti ere helburutzat harturik gorago esan duguna: salmenta bakoitza izan dadila hurrengoaren hasiera.

 

Eta leialtze maila altuena lortu nahi baduzu, pertsonalizatu bezeroekin dituzun harremanak, ez baztertu buruz buruko tratua, saiatu beti bezeroa ahalik eta ongien sentiarazten, erraztu bidea bezeroari zure  produktu eta zerbitzuetara heltzeko eta saiatu beretakotzat har ditzan eta produktu-zerbitzu horiek kontsumituz edo gozatuz emoziona dadin; hala egiten baduzu zure bezeroak zure saltzaile hoberenak bihurtuko dira; saia zaitez erreferentzia zaitzaten, saritu beren preskzipzioa eta denboraren buruan gomendatu egingo zaituzte. Gogoratu “ahoz ahokoa” dela  sekula asmatu den marketin tresna indartsuena!

 

sede innobasque
Berrikuntza 30 uztaila, 2020
Innobasque, 2020 prospektiba-txostena

Berrikuntza lankidetzan, jasangarritasuna eta digitalizazioa, Covid-19ko errealitate berrirako...Leer más

“Orbea kooperatibak irismen handiko argiak izan behar ditu, eta baditu”

Orbea hitzarekin Euskadin pisu industrial handienetakoa duen marka bat izendatzen ari gara; eta...Leer más

First Lego League España
Berrikuntza 28 uztaila, 2020
Bi euskal talderen berrikuntza eta ekintzailetza saritua izan da First Lego League España lehiaketan

Euskadi punta-puntako eskualdea da berrikuntzaren sektorean, eta  etorkizunari...Leer más

Berrikuntza 24 uztaila, 2020
371 euskal erakundek Europako berrikuntza funtsaren ia 700 milioi euroko dirulaguntzak eskuratu dituzte

  Euskadi da nanoteknologia eta bioteknologia arloetan Horizontea 2020 programaren...Leer más

Oveja Latxa Ternua

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?