Jardunaldiaren edukiak. Agente komertziala Frantzian

12 May, 2016

Euskal enpresek, nazioartekotzen hasten direnean, Frantziako merkatura jo ohi dute lehenik. 2015ean, 1500etik gora enpresak esportatu zuten Frantziara. Merkatu horrek funtsezko negozio-aukera eskaintzen die euskal enpresei bere hurbiltasunagatik, daukan tamainagatik eta tokiko eskaintzarekin dagoen sintonia onagatik.

SPRIk eta Espainia eta Frantziako Merkataritza eta Industria Ganberek topaketa bat antolatu zuten, aztertzeko nola hurbildu Frantziako merkatura agente komertzialaren bitartez. Merkaturatze eredu hori oso hedatuta dago Frantzian, eta merkatuan sartzeko modu erabilienetako bat da bertan lan egin nahi duten atzerriko enpresentzat.

Jardunaldian landuko den formula horren arrakasta segurtatzeko, badira zenbait giltzarri: ohartzea agente komertzialaren figura egokiagoa dela beste merkaturatze modu batzuk baino, ondo ezagutzea Frantziako erregulazioaren berezitasunak,  behar bezala zehaztea enpresarentzako agente komertzial on batek izan behar lukeen profila eta ondo ezagutzea agente horrekin harremantzeko alderdi praktikoak .

 

[contenidos_jornadas_ponencias id=”1″]

Descargar presentación pdf.imagen spri flecha

[contenidos_jornadas_ponencias id=”2″]

Descargar presentación pdf.imagen spri flecha

[contenidos_jornadas_ponencias id=”3″]

Descargar presentación pdf.imagen spri flecha

[contenidos_jornadas_ponencias id=”4″]

Descargar presentación pdf.imagen spri flecha

 

 

[contenidos_jornadas_ponencias id=”5″]

 

Erlazionatutako artikuluak

Orobat interesa dakizuke

View all arrow