NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK:


BERTSIO INPRIMAGARRIRAKO GOIBURUA:

SPRI logotipoa    Euskadi+innova logotipoa

ORRIALDEAREN GOIBURUA:

SPRI logotipoa

MENU LAGUNGARRIA:

Berrikuntza bidez hobetu

ORRI HONETAKO BIDE-IZENA:


ORRIAREN EDUKIA:

Tailerra
Garapen-jardunbide egokiak JavaScript-ekin

Bozkatu gertakizun hau
Emaitza:   Interesik gabekoa   53 boto
Elkarbanatu: Twitter Facebook Google + Delicious Menéame

Hurrengo edizioak

  • 2017/10/05: Zamudio (Bizkaia)
  • 2017/10/19: Arrasate/Mondragón (Gipuzkoa)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania
Lantegi praktikoa: nabigatzailean JavaScript aplikazio bat garatuko da. Lantegian zehar, hainbat kontzeptu gaineratuko dira eta aplikazioari gehituko zaizkio. Garatzaileentzako Marvel-en api-a erabiliko da (http://developer.marvel.com/).

 

Helburua

Lantegiaren helburua da edozein front-end garatzailek topatzen dituen arazoei irtenbidea ematea; aplikazio bat javascript pixka batekin, single page application bat AngularJs-rekin edo aplikazio mugikor bat Phonegap-ekin garatzen duela ere.

 

Norentzat

Lantegia bi programatzaile mota hauei dago zuzenduta: neurri handiagoan edo txikiagoan javascript-ekin garatu ohi dutenak, lengoaiari % 100eko etekina ateratzen ez diotela uste dutenak; eta orain arte javascript bigarren mailako lengoaiatzat hartu izan duten programatzaileak, kontuan izanik egunero erabili beharreko lengoaia bihurtzen ari dela gero eta gehiago.

 

Programa

  • Diseinu-patroiak
    • Objektuak sortzeko patroiak (objektu literala, funtzio eraikitzailea, etab.).
    • Programazio funtzionaleko patroiak.
    • Kodearen antolamendua: modulu-patroia, vertical slicing eta karga asinkronoa AMDrekin.
  • Programazio asinkronoa
    • Zergatik javascript ez den ohiko lengoaia sinkronoa.
    • Promesak eta gertaerak javascript-en.
    • Aukera berriak html5-rekin: webworkers eta websockets.
  • Zerbitzariarekiko komunikazioa REST bidez
    • Zure api http-a sortzeko jardunbide egokiak: goiburuak, aditzak eta erantzun-kodeak.
    • Restfull versus “rest without put”.
  • Produktuak aplikatu eta eraikitzeko probak
    • Proben estrategia: Test Driven Development eta Automated UI Tests.
    • Jasmine: oinarrizko erabilera.
    • Entregagarriak eraikitzea gulp, bower eta npm-rekin.

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak

 

Hurrengo edizioak

Zamudio (Bizkaia)

Data: 2017/10/05

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Bizkaiko Teknologi Elkartegia. Tecnalia eraikina, #204
  • Ordutegia: 09:00 - 14:00 tara
  • Iraupena: 5 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Luis Artola eta Guillermo Gutiérrez Almazor (Bunt Planet)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago

Arrasate/Mondragón (Gipuzkoa)

Data: 2017/10/19

Prezioa: 30 €

  • Agentzia koordinatzailea: Garaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Garaia Enpresa Digitala, Garaia Gune Teknologikoa, Goiru 1, 20500 Arrrasate/Mondragon
  • Ordutegia: 09:00 - 14:00 tara
  • Iraupena: 5 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Garaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Luis Artola eta Guillermo Gutiérrez Almazor (Bunt Planet)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

Informazio gehiago




NABIGAZIORAKO LAGUNTZAK: