ES | EU


2016ko Urria 01
Apaintzeko irudia



EKINGUNE, Debabarrenako ekintzaileen arteko lankidetza eta promoziorako elkarteak “On Ekin” lehiaketa / ekimenaren 4. edizioa jarri du abian, ideia eta enpresa-proiektuak garatzeko.

Helburua sormena bultzatzea da, pertsona zein enpresen ekimenak sarituz. Proiektu/ideiak garatzeko sortu berri diren enpresetan edota kontsolidatutako enpresetan hobetzeko prozesuak dituztenentzako, diru-laguntza txiki bat egongo da. Horretarako, bi fasetan banatutako lehiaketara gonbidatu nahi zaituztegu.

Irakurri gehiago…



2016ko Iraila 30
Apaintzeko irudia



Gizarte ekintzaile bat da gizarte bat aurrera egiten dakiena ziurgabetasunez, erronkez eta aukerez betetako garaietan. Halere, espiritu ekintzailea ez da bat-batean loratzen, ez da gauetik goizera inprobisatzen. Epe ertaineko helburu bat da, eta denok (erakundeak, enpresak, ikastetxeak eta bestelako agenteak) gara funtsezkoak helburu hori lortzeko.

Posible al dute ikastetxeek Hezkuntza Ekintzailea bultzatzea? Lortu dezakegu gazteak ekintzaile bihurtzea, beren bizitzarekin egiten dutena gorabehera? Posible dute enpresek espiritu ekintzailea detektatu eta garatzea berritzaileago izateko?

STARTinnova Summit aukera paregabea da Hezkuntza Ekintzailerantz aurrera egitearen garrantzian sinesten duten Hezkuntza arloko profesionalentzat.

STARTinnova Summit aukera bikaina da ekintzaileentzat eta enpresa munduko ordezkarientzat, hobeto ulertuko dutelako nolakoak diren pertsona ekintzaileak eta aukera izango dutelako enpresa-berrikuntzari balio erantsia ematen dioten proiektuak ezagutzeko.

Irakurri gehiago…



2016ko Iraila 29
Apaintzeko irudia



Donostiako ekintzaile-talde batek oraintsu merkaturatu du aplikazio hori.

 

Sakelakoari begiratzea ia erreflexuzko ekintza bihurtu da, eta sarritan ez gara ohartzen zenbat denbora ematen dugun aplikazioak kontsultatzen. Arestian eginiko azterlan batek dio 3 ordu inguru ematen ditugula egunean smartphone-ari eta tabletari begira, eta denbora hori 4 orduraino luzatzen dela 25 urtetik beherakoen artean. Zifra horiek Estatuko batez besteko bat baino ez dira, eta zaila da benetan jakitea zenbat denbora ematen dugun dispositibo mugikorrei begira, batik bat gure seme-alaben kasuan. Irakurri gehiago…



2016ko Iraila 28
Apaintzeko irudia



UPV/EHUk enpresetako estrategiari buruzko bideo-joko bat sortu du ikasleentzat.

 

B-Cubes enpresak cubit deituriko metalezko eta itxura desberdineko dadoak ekoizten eta merkaturatzen ditu. Jokoaren erronka da konpainia baten arlo guztiak eraiki eta kudeatzea: produkzioko makinak, I+G-ren departamendua, langileen kontratazioa edota kuboak publikoari saltzea. Gainera, prozesu horretan ahalik eta irabazi handienak lortzen ahalegindu behar du jokalariak. Irakurri gehiago…