ES | EU


2014ko Uztaila 29
Apaintzeko irudia



“SEGMENTATU ETA IRABAZI”. ONGI IDENTIFIKATU ZURE “XEDE-PUBLIKOAK”, ONGI ZUZENTZEKO ZURE MARKETIN ETA KOMUNIKAZIOKO EKINTZAK

Kontuan izan beharreko 10 alderdi, zure produktu eta zerbitzuak eraginkortasunez zuzentzeko “Target” egokiari

Ekintzaile askok zerbitzuen sektorean hasten dituzte beren jarduera berriak eta jarduera horien emaitzak interesgarriak izan daitezke publiko orokorrarentzat nahiz edozein motatako enpresa eta profesionalentzat edo, bestela, baliagarri izan daitezke haien premiak konpontzeko. Egoera hori ematen denean askoz ere zailagoa da xede-publikoaren profila definitzea edo sustapen eta merkataritza ekintzak zein motatako enpresa eta profesionalei zuzendu nahi dizkiogun zehaztea.

Xede-publikoak aurretik definitzen ez baditugu, gure marketin ekintzek inpaktu txikiagoa izango dute, horrela beraz, ongi enfokatu behar da gure ahaleginaren jomuga zehatza. “Ez dago aldeko haizerik zein portutarantz doan ez dakienarentzat”. (Seneka)

Irakurri gehiago…



2014ko Uztaila 29
Apaintzeko irudia



NativeAD. Gorka Muñecas, sortzailea.

Albisteak banatzeko sistema bat, markek sortua beren burua ezagutzera emateko. Ez da banner-ak bezain erasotzailea.



2014ko Uztaila 22
Apaintzeko irudia



POSIBLE DA ZURE IDEIAK, PRODUKTUAK, NEGOZIOAK, ETA ABAR BABESTEA, MARTXAN JARTZE ETA SENDOTZE FASEAK ARRISKUAN EGON EZ DAITEZEN

Babes estrategia desegoki batek gure enpresa proiektuen garapena oztopatu dezake edo, zoritxarrez, lehiakideen esku utzi.

Kodak enpresa aitzindaria bere sektoreko erreferentziatzat hartu izan da beti, irudiaren arloko mundu osoko profesional eta partikularrek erabiltzen dituzten produktuen etengabeko berrikuntzengatik. Konpainia amerikar horrek kamerak, zinema karreteak, papera, errebelatzeko kimikoak eta argazkiei bizia emateko beharrezko diren beste hainbat materiali esker mantendu du lidergoa azken hamarkadetan.  XIX. mendearen erdialdean patentatu zituen bere milaka ikerketen emaitzak.

Irakurri gehiago…



2014ko Uztaila 17
Apaintzeko irudia



“IKUSIZKO NORTASUNA”, “LOGOTIPOAK”, “ISOTIPOAK”, “IMAGOTIPOAK”… KONTZEPTU HORIEK DENEK “MARKAREN IRUDI” EGOKIA EMATEN LAGUNDUKO DIZUTE

 Urtea hasteko, berrikus dezagun gure negozio ekintzaileen zein irudi proiektatu nahi dugun

Ikusizko nortasuna lortu behar duzun ikusgarritasun homogeneoa da, horri esker zure negozioa erraz ezagutzeko modukoa izango baita eta irudi ona emango baituzu, zure eguneroko jardueran ia beti ageri diren ikusizko elementu desberdinen bidez. Ziurrenik “logotipoa” da nortasun elementu aipagarriena, zure misioarekin, ikuspegiarekin eta baloreekin bat datozen beste hainbat piezarekin batera, eta denen artean enpresaren pertsonalitatea islatzen dute.

Irakurri gehiago…