B2B, omnikanalitatearen esperientziarantz

2017ko Uztaila 13,

Persona con ordenador portátil.
B2B erosleak joko-arauak aldatzen ari dira.

B2B enpresen %43k online saltzen dituzte beren produktuak.

 

Merkataritza elektronikoak hazkunde-erritmo geldiezina du business to business merkatuan. Izan ere, 2019an onlineko B2B merkataritzaren kopuruak B2Cren bikoitza izango dira, eta Estatu Batuetako salmenta guztien %12 ordezkatuko dute. Gaur egun, Estatuan B2B enpresen ia erdiak onlineko kanaletan saltzen dituzte beren zerbitzu eta produktuak; 2016an %43 izan ziren, hau da, aurreko urtean baino %3 gehiago, Estrategia Digital en Entornos B2B txostenaren arabera.

 

Adigital elkarteak eginiko azterlan hori Madrilen aurkeztu zen, B2B Digital Summit topaketan, non ezagutzera eman baitziren etorkizun hurbilean merkatu hori markatuko duten joera batzuk. Adibidez, big dataren erabilera zabalduko da zerbitzuak hobetzeko, zeren B2B enpresen erdiak bezeroei buruz dauzkaten datuak baliatzen baitituzte helburu horrekin, gainera, B2B konpainietako marketin sailen %80k hedabide sozialak erabiltzen dituzte beren kanpainetarako. Bestalde, merkatuaren erronka nagusiak dira omnikanalitatea, pertsonalizazioa eta automatizazioa.

 

B2B merkatu globalean

 

Forrester Consulting aholkularitzak argitaratutako txosten baten arabera, joko-arauak aldatzen ari dira B2B erosleen eskaerak direla medio. B2B bezeroen %56k espero dute beren erosketen erdia edo gehiago online egitea 2017an, eta %74ren iritziz, web plataforma baten bidez erostea erosoagoa da salmenta agenteen bidez erostea baino.

 

Forrester-en Mastering Omni-Channel B2B customer engagement txostenak dio erosleak baldintzaturik daudela B2C plataformetan bezero partikular bezala izandako esperientziagatik eta igurikimen handiak dauzkatela erosketa prozesurako, igurikimen horien barruan sartzen direlarik zerbitzuaren pertsonalizazioa eta kalitatea. Gainera, gero eta gehiago erabiltzen dira kontakturako bide digitalak. Horregatik, B2B enpresek estrategia omnikanal bat garatu behar dute, erosketa-esperientzia ona bermatzeko kanal guztietan, online nahiz offline. Oro har, konpainiek oraindik ez diote integralki erantzuten eskaera horri, baina puntu horretara iristen direnek bezeroak leialduko dituzte.

Erlazionatutako artikuluak
Orobat interesa dakizuke