Email marketinaren funtsezko ezaugarriak.

2014ko Ekaina 19,


Sarrera

Posta elektronikoa Interneteko zerbitzu zaharrenetako bat da, eta Sarean informazioa igortzeko eta nahi ditugun pertsonekin harremanetan jartzeko biderik eraginkorrena da oraindik. Jardunaldi honetan email marketineko estrategia arrakastatsu batzuk aztertuko ditugu, baita kudeatzeko adierazgarri eraginkorrenak, harpidetzak lortzeko bideak eta kanpaina on bat egiteko jarraitu beharreko urratsak ere. Laburbilduz, email marketineko estrategia bat sortzeko eta iraunarazteko giltzarriak eskaini nahi ditugu.

Irakaslea:

Iker Merchán. Espainian Interneten ibilbide luzeenetakoa izan duen proiektu bat abian jarri eta garatzeko ardura izan du: Eroski Consumer kontsumitzailearen egunkaria, banaketa-kateak inprimatzen duen hileko aldizkariaren web bertsioa da. Etapa horretan Eroski Consumer, OJDren arabera, Espainian gehien irakurtzen ziren komunikabideen artean, bosgarrena zen, hilero hiru miloi erabiltzaile bakar baino gehiago zituen.

Ikastaroan erabilitako aurkezpena.


Bideoak.

Aurkezpenak



Zergatik email marketina?.



bideoa



Buletin motak: Saldu. Informatu.



bideoa



Buletin motak: Saldu. Informatu. (2.zatia)



bideoa



Nola lortu harpidetzak.



bideoa



Neurtzeko sistemak.Berariazko adierazgarriak (KPI) eta A/B probak, hobetzeko bide egokienak



bideoa

Erlazionatutako artikuluak
Orobat interesa dakizuke