Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Albisteak 16 maiatza, 2018 Digitalizazioa Ekintzailetza Enpresa digitala Start up UP Euskadi

Heepsy, munduko edozein tokitako influencer-ak aurkitzeko bilatzailea

Euskal startupa MassChallenge lehiaketaren mundu mailako finalera iritsi da
Heepsy plataforma

 

Euskal startupa MassChallenge lehiaketaren mundu mailako finalera iritsi da

Markek gero eta gehiago erabiltzen dute Influencer marketing izeneko estrategia, beren produktu eta zerbitzuei ikusgarritasuna emateko, sare sozialetan jarraitzaile asko dituzten pertsonen bidez. Heepsy tresna beraizik diseinatu da bilaketa-lan hori errazago izan dadin enpresentzat, plataforma bat eskaintzen baitu enpresa bakoitzaren beharrei ongien egokitzen zaizkien influencer-engana iristeko.

 

Funtsean bilatzaile bat da, Instagram sare sozialean 5.000tik gora jarraitzaile eta profil publiko bat duten erabiltzaile guztiak biltzen dituena. Tresna horrek aukera ematen du iragazpenak egiteko aldagai desberdinen arabera: kokalekua, kategoria –moda, edertasuna, gastronomia, kirola…-, follower kopurua, post bakoitzaren kostua, eta abar. Iragazpen horri esker, enpresak bere produktuari edo zerbitzuari ongien datorkion influencer profila aurki dezake.

 

“Iragazki bidezko bilaketaz gain, datuen analisi kualitatiboagoa ere egin daiteke eta beste metrika batzuk ikusi, adibidez, jarraitzaile-hazkundearen grafikoa, aldaketa bortitzik gertatu den berriki edo elkarreragin-mailak”, azaldu du Sandra Cobok, Heepsy enpresako Marketin zuzendariak; “orobat jasotzen dugu zein markarekin lan egin duen, eta hori oso interesgarria izan daiteke marketinaren ikuspuntutik”. Hala, enpresak zerrenda bat lor dezake bere kanpainetarako lankide izan daitezkeen influencer-ekin, eta haiekin zuzenean harremanetan jartzeko datuak ere lortu ditzake.

 

Euskal ekintzailez osatutako lantalde batek iazko ekainean merkaturatu zuen Heepsy Estatu osoan, eta urrian egin zuten nazioarteko merkaturako jauzia. Une honetan, plataformak 3 milioi influencer inguru eta 40 kategoria desberdin biltzen dituen datu-base bat du, eta markak eta marketin agentziak dira bere bezero garrantzitsuenak. Merkatuko beharrei erantzunez, lantaldeak bilatzailea zabaldu nahi du 1.000 eta 5.000 jarraitzaile bitarteko profilak ere bilatu ditzan, gero eta handiagoa baita nitxo horretara iristeko interesa.

 

Influencer marketing oso tresna indartsua da, ikusgarritasunaz gain sinesgarritasuna ere ematen duelako” azaldu du Sandra Cobok, “ez da gauza bera iragarki bat ikustea edo jarraitzen duzun pertsona baten gomendioa jasotzea, batez ere influencer hori maila ertainekoa edo mikro mailakoa bada; kasu horietan gomendioak oso modu pertsonalean jasotzen ditugu, ia lagun batek eginak balira bezala”.

 

Heepsy startupa izan da MassChallenge Biscay programaren 3. edizioan MassChallenge azeleragailuaren mundu mailako finalerako aukeratutako 4 enpresetako bat. Ekimen hori 2016an jarri zen martxan Bizkaiko Foru Aldundiak eta Ipar Amerikako azeleragailuak lortutako akordio bati esker, helburutzat hartuz potentzial berritzaile handiena duten euskal enpresa teknologikoen nazioartekotzea bultzatzea.

Lotutako albisteak

27 Marzo, 2024 Digitalizazioa
BAICek Euskadiko Adimen Artifizial Aplikatuaren lehen kongresua antolatu du maiatzean
Irakurri gehiago
26 Marzo, 2024 Digitalizazioa
Sitab, digitalizazioarekin arrakasta lortu duen barne-espazioen fabrika
Irakurri gehiago
25 Marzo, 2024 Digitalizazioa
Branka, tripulaziorik gabe eta urruneko kontrolarekin funtzionatzen duten itsasontziak fabrikatzen dituen Orioko ingeniaritza
Irakurri gehiago
25 Marzo, 2024 Digitalizazioa
4GUNEk eta BRTAk bat egin dute Euskadiko enpresetan eraldaketa digitala sustatzeko prestakuntza-programa eskaintzeko
Irakurri gehiago
21 Marzo, 2024 Digitalizazioa
Adimen artifizialak errazten duen berrikuntza autonomoa, Innobasqueren 2024ko prospektiba txostenaren ardatz
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak